زردپوشان شیرازی برای پاره کردن طلسم ناکامی‌ها، به پیروزی در مسابقه با شهرداری تبریز می‌اندیشند.
کد خبر: ۶۷۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 11 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ۱۲ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه در ورزشگاه پارس میزبان شهرداری تبریز است.

تا پایان هفته یازدهم این رقابت‌ها فجر سپاسی یا تنها یک برد، پنج تساوی، ۳ شکست و هشت امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته و شهرداری تبریز با کسب ۳ پیروزی، ۲ تساوی، ۴ شکست و یازده امتیاز جایگاه نهم را در اختیار دارد.

فجرسپاسی شیراز از دیدار هفته چهارم و برد ۲-یک مقابل شاهین شهرداری بوشهر که ۱۶ شهریورماه برگزار شد، دیگر موفق به کسب پیروزی نشده و سایر مسابقات خود را با تساوی و شکست پشت سر گذاشته که همین موضوع باعث کنار رفتن مجید صالح سرمربی تیم در هفته دهم و روی کار آمدن اسماعیل زارع شد.

اسماعیل زارع سرمربی فجر سپاسی در خصوص دیدار با شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: خدا را شکر تمرینات با کیفیت و خوبی را در این هفته پشت سر گذاشتیم و همین موضوع کار کادرفنی را برای انتخاب لیست ۱۸ نفره سخت‌تر کرد.

وی افزود: تلاش بازیکنان در تمرینات باعث شد وقت بیشتری را بر روی توان و عملکرد تیمی فجر بگذارم و با روح تیمی که در میان بازیکنان فجر دیدم، با حمایت هواداران خونگرم شیرازی تنها برای کسب ۳ امتیاز مقابل شهرداری تبریز صف آرایی می‌کنیم.

ابوالفضل دوستی و کمک هایش حسین سلیمانی و علیرضا طاهرخانی، دیدار فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری تبریز را قضاوت می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار