کد خبر: ۶۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 27 July 2015
مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه کیفی‎سازی از اولویت‎های پروژه‎های اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: در این پروژه‎ها از نیروهای انسانی و بسیجی زیادی استفاده شد و تمام تلاش‎ها برای ارتقای کیفیت بسیج شده است.

سرهنگ یونس تجربه‌کار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، از اجرای 232 طرح اقتصاد مقاومتی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها سه میلیارد و 455 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه کیفی‎سازی از اولویت‎های پروژه‎های اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: در این پروژه‎ها از نیروهای انسانی و بسیجی زیادی استفاده شد و تمام تلاش‎ها برای ارتقای کیفیت بسیج شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تبلیغ، ترویج و راه‎اندازی پروژه‎های اقتصاد مقاومتی در محصولات کشاورزی از اهداف این سازمان است، خاطرنشان کرد: کمک به معیشت خانواده، کمک به دولت در اجرای توسعه عظیم کشاورزی، ترویج فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی، افزایش سرانه تولید، جلوگیری از افزایش بی‎رویه واردات محصولات کشاورزی در پروژه‎های اقتصاد مقاومتی پیگیری می‎شود.

تجربه‌کار با بیان اینکه تا پایان سال تعداد واحدهای اقتصاد مقاومتی به دو هزار واحد خواهد رسید، یادآور شد: در مجموع 27 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای طرح‌های پیش‌بینی شده در استان درنظر گرفته شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان افزود: عمده طرح های اقتصاد مقاومتی در راستای تولید محصولات کشاورزی است.

سرهنگ تجربه کار راه اندازی صنایع تبدیلی کوچک را یکی دیگر از طرح های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: طرح های کشاورزیِ اقتصاد مقاومتی، تولید و پرورش زنبورعسل، قارچ، ماکیان، بوقلمون، اردک، غاز، ماهی، دام های سنگین و سبک، کاشت گیاهان تزئینی و داربستی کردن باغات کیوی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار