نمایشگاه اسکیس با موضوع شهر و دغدغه‌های آن که از 2 مردادماه در شیراز گشایش یافته تا 7 مردادماه در گالری وصال شیراز برپا است.
کد خبر: ۶۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷ 26 July 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سید رضا چهره‌نگار، مسئول نمایشگاه اسکیس‌های شهری،با اشاره به نمایش 96 اثر در این نمایشگاه اظهار داشت: 51 اثر از مجموعه اسکیس‌های شهری است و موضوع بقیه آثار جانبی است.

چهره‌نگار با بیان اینکه قالب‌های آثار این نمایشگاه جدید است خاطرنشان کرد: این مجموعه تجربه جدیدی است و کارشناسان نظر خوبی نسبت به آن دارند.

وی با بیان اینکه شهر مجموعه‌ای از عوامل گوناگون است و در این نمایشگاه جنبه‌‌های مختلف شهر به تصویر کشیده شده است گفت: با برپایی این نمایشگاه شاید نوعی تجدید فرم در معماری شهرها انجام شود.

چهره‌نگار با بیان اینکه در برپایی نمایشگاه اسکیس‌های شهری به دنبال جذب مخاطب عام است خاطرنشان کرد: در این آثار منظره شهر را به انتزاع کشیده و به دنبال ارائه کار دکوراتیو بودم تا تابلو به فضا کیفیت مناسب را بدهد.

وی یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه را تاکید بر نقطه ضعف‌های هنرجویان معماری دانست و خاطرنشان کرد: 8 خرداد جلسه نقدی به همین مناسبت در مجموعه وصال برگزار می‌شود.

اسکیس به معنای طراحی سریع، ساده و گویا است و طرح اولیه هر تصویری در رشته معماری را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار