مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: باهدف ایجاد اشتغال و رونق تولید در شهرک صنعتی زرین‌دشت، سرمایه‌گذارانی که در این شهرک مبادرت به سرمایه‌گذاری کنند از مشوق‌های ویژه برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۶۶۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 03 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:احد فتوحی امروز پس از بازدید از شهرک و ناحیه صنعتی زرین‌دشت در جلسه با فرماندار و سرمایه‌گذاران این شهرستان اظهار داشت: کاهش سهم پرداخت نقدی سرمایه‌گذاران به پنج درصد و بازپرداخت مابقی آن در قالب اقساط 48 ماهه از مهم‌ترین مشوق‌هایی است که در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشته می‌شود.

وی افزود: چنانچه سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی بتوانند بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده واحد صنعتی خود را به بهره‌برداری برسانند و ایجاد اشتغال کنند تا سقف 90 درصد از اسناد تعهدی آن‌ها به‌عنوان مشوق بازگردانده خواهد شد و همین امر شرایط مناسبی را برای تشویق و ترغیب صنعتگران به تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی در این مکان فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بابیان این‌که زیرساخت‌های اولیه نظیر آب و برق برای استقرار واحد‌های صنعتی در این شهرک صنعتی ایجادشده است، گفت: متناسب با استقرار واحدهای صنعتی و جذب سرمایه‌گذار، سایر زیرساخت‌ها نیز ایجاد خواهد شد و ما از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه‌گذاران بهره می‌گیریم.

فتوحی از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان زرین‌دشت، وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی و اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه‌گذاری، از این فرصت برای ایجاد واحد‌های تولیدی و اشتغال پایدار در این شهرستان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: شهرک صنعتی زرین‌دشت با مساحت 100 هکتار، از ظرفیت استقرار 150 واحد صنعتی و ایجاد اشتغال برای بیش از 750 نفر برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: این ناحیه صنعتی، ظرفیت استقرار 96 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 450 نفر را دارد و تاکنون 37 سرمایه‌گذار با این شرکت قرارداد سرمایه‌گذاری منعقد کرده‌اند که از این تعداد، 25 واحد بهره‌بردار با ایجاد اشتغال برای 230 نفر در مرحله فعالیت است.

فتوحی از اختصاص مشوق 50 درصدی در این ناحیه صنعتی با سهم پرداخت نقدی 10 درصد و اقساط 42 ماه خبر داد و مطرح کرد: چنانچه سرمایه‌گذاران در این ناحیه صنعتی بتوانند بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده واحد صنعتی خود را به بهره‌برداری برسانند و ایجاد اشتغال کنند از این مشوق بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار