رييس بنياد نخبگان يزد تاكيد كرد؛
رییس بنیاد نخبگان استان يزد از تشکیل کارگروه «دانشگاهیان، علم و فناوری استان» با محوريت تمام دانشگاه‌ها و مراكز علمي استان به منظور معرفي دستاوردهای علمي و فناوری 40 سال گذشته از انقلاب اسلامي خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 02 October 2018

«سید مهدی کلانتر» در نشست اين كارگروه ضمن بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: این کارگروه متشکل از شش کمیته تخصصی پژوهشی، آموزشی، علم و فناوری، دانشجویی و فرهنگی، توسعه عمرانی و فرهنگ و هنر است كه مسئوليت آن را بنیاد نخبگان استان برعهده دارد.

وي يكي از برنامه‌هاي اين كارگروه علاوه بر معرفی دستاوردهای علمي و فناوری 40 ساله انقلاب در ايام دهه فجر، برنامه‌ریزی برای حوزه‌های آموزش عالی و فناوری استان در سال‌های آتی با بررسي نقاط ضعف و قوت موجود ذكر كرد.

كلانتر از جمله دستاورهاي شكل‌گيري اين كارگروه را ايجاد پورتال پژوهشي ويژه آموزش عالی استان به منظور تعیین اولویت‌های استان و برنامه‌ريزي براي رفع موانع موجود و همچنين آزمایشگاهی مجازی در استان جهت تسریع در انجام پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی، عنوان كرد.

وی مناسبت‌های پيش رو تا ایام دهه فجر را ملاک زمان‌بندی اجراي برنامه‌های کارگروه دانشگاهیان، علم و فناوری استان دانست و افزود: در نظر داريم دستاوردهاي 40 سال عمر پربركت انقلاب اسلامي را به صورت مناسبتي هم‌زمان با روز دانش‌آموز، روز دانشجو، هفته‌ي پژوهش و دیگر مناسبت‌هاي ملي باقيمانده تا جشن 40 سالگي انقلاب به عموم مردم ارائه دهيم.

رييس بنياد نخبگان استان در پايان نيز بکارگیری دانشجویان به عنوان نیروهایی توانمند در برنامه‌های این کارگروه را مورد تاكيد قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر نیروهای دانشجو، کمیته‌ها و تشکل‌هاي دانشجويي نيز برای مشارکت و همفکری در اجرای برنامه‌ها و رسیدن به اهداف والای تشکیل این کارگروه به کار گرفته می‌شوند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار