فجر سپاسی و قشقایی برای کسب ۳ امتیاز، جنگی تمام عیار خواهند داشت.
کد خبر: ۶۶۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 29 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:در هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ روز یکشنبه هشتم مهرماه تیم‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی به میزبانی ورزشگاه پارس برگزار کننده شهر آورد شیرازی‌ها هستند.

تا پایان هفته پنجم قشقایی با ۳ برد، یک تساوی، یک شکست و ۱۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد و فجر سپاسی که حال و روز خوبی در هفته‌های سپری شده نداشته، با تنها یک برد، ۲ تساوی، ۲ شکست و پنج امتیاز در جایگاهی بهتر از یازدهم قرار نگرفته است.

در جدول رقابت‌های دسته یک فوتبال تیم‌های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز و قشقایی شیراز همگی با ۱۰ امتیاز و برحسب تفاضل گل، در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند و همین موضوع می‌تواند شانس قشقایی را برای پیروزی مقابل فجر و صعود به صدر جدول افزایش دهد.

ابراهیم طالبی سرمربی قشقایی شیراز مصاف با فجر سپاسی را رقابتی دشوار دانست و گفت: برای این بازی کاملا آماده هستیم و در صورتی که بتوانیم با برد از زمین خارج شویم، گام بلندی برای صعود به لیگ برتر که هدف اصلی این فصل قشقایی است برداشته ایم.

وی افزود: ما متاسفانه از حمایت مسئولین محروم هستیم و امکانات مناسبی نیز در اختیار نداریم، اما اگر تماشاگران قشقایی در ورزشگاه حضور یابند و بعنوان یار دوازدهم ما را تنها نگذارند، یک سال رویایی را برای آن‌ها رقم می‌زنیم.

تماشای این دیدار برای علاقمندان رایگان است.

ابوالفضل گرمی و کمک هایش حمیدرضا افشون و سیاوش باقرنژاد، مسابقه تیم‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز را قضاوت می‌کنند.

در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، قشقایی ۲-یک شهرداری ماهشهر را شکست داد و فجر سپاسی با یک گل مغلوب کارون اروند خرمشهر شد.

برچسب ها: دربی ، شیراز ، فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار