دوره های آموزشی تک درس تخصصی مشاغل سینمایی در شیراز برپا شد.
کد خبر: ۶۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 22 July 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:رئیس انجمن سینمای جوانان استان فارس با بیان این مطلب، گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزش تك ‌درس تخصصی مشاغل سینمایی انجمن سینمای جوانان فارس آغاز شده است.

سعید ذوالنوریان اضافه کرد: دوره‌های آموزش تك ‌درس تخصصی مشاغل سینمایی در دفاتر سراسر كشور برگزار می‌شود که در دفاتر شیراز و آباده نیز این امکان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها در راستای اهداف آموزشی انجمن سینمای جوان و پوشش متقاضیانی است كه با رویكردی تخصصی‌تر به دنبال آموزش مراحل حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر فیلم‌سازی و عكاسی هستند، افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر انجمن نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام كنند.

ذوالنوریان دوره‌های آموزش تك ‌درس تخصصی مشاغل سینمایی در پنج گروه اصلی عنوان و بیان کرد: مبانی عكاسی، عكاسی دیجیتال، عكاسی پرتره، تصویربرداری دیجیتال، نورپردازی سینما، صدابرداری، فیلم‌نامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی‌تكمیلی، كارگردانی، كارگردانی‌پیشرفته،‌ كارگاه مستندسازی، نقد و تحلیل فیلم، نقد و تحلیل  پیشرفته و تدوین فیلم (زیبایی شناسی)، نرم افزارهای تدوین، نرم‌افزارادیوس و جلوه‌های بصری (visual effects)این دروس را تشکیل می دهند.

وی گفت: انجمن سینمای جوانان در استان فارس دارای دو دفتر است که دفتر شیراز آن در خیابان منوچهری، کوچه ۵، پلاک ۳۳ و دفتر آباده در خیابان حافظ، پلاک ۸۴ قرار دارند.

همچنین، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره‌ها كسب كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار