پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید اسکندری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز افتتاح شد.
کد خبر: ۶۵۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 03 September 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز است و راهبردی‌ترین کار و ماموریت جامعه امروز ما زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

احد فتوحی با اشاره به افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در شهرک صنعتی و نامگذاری آن به نام سردار مدافع حرم شهید عبدالله اسکندری، با تجلیل از رشادت‌ها ومجادت‌های این شهید والامقام افزود: شهید اسکندری و سایر شهدای گرانقدر حق بزرگی برگردن ما دارند و ما باید با رهروی از آن عزیزان تمام تلاش خود را برای دفاع از کشور و انقلاب بکار بندیم.
وی با اشاره به فعالیت بسیج کارگری در کارخانجات و واحد‌های صنعتی بر، اهمیت ترویج فرهنگ بسیج درجامعه صنعتی تاکیدکرد و گفت: سیجیان کارگر به عنوان مجاهدان عرصه اقتصادی وظیفه خطیری دارند و با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب باید در عرصه کار و تولید تلاش مضاعف داشته باشند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، با بیان اینکه در شرایط کنونی دولت تدابیری برای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی اتخاذ کرده است گفت: در استان فارس رصد لحظه‌ای وضعیت واحد‌های صنعتی را در دستور کار قرار گرفته و به دنبال فعال کردن ظرفیت‌های خالی واحد‌های صنعتی هستیم.
در این مراسم منصور شایانی به عنوان نخستین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج گارگری شهید عبدالله اسکندری منصوب شد.
سردارشهید عبدالله اسکندری از فرماندهان دوران دفاع مقدس و رئیس سابق بنیاد شهید استان فارس است که با آغاز تحرکات داعش داوطلبانه در دفاع از حریم اهل بیت، به کشور سوریه رفت و اوایل خرداد ماه سال ۱۳۹۳ به همراه رزمندگان مقاومت اسلامی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار