درخواست برطرف کردن مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم، بخشی از سخنان ائمه جمعه فارس در مراسم نماز جمعه بود.
کد خبر: ۶۴۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 01 September 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:حجت الاسلام صباحی امام جمعه خرامه با اشاره به تلاش‌های صدا و سیمای فارس در انعکاس ظرفیت‌های استان از عملکرد این رسانه قدردانی کرد و موفقیت صدا و سیمای فارس در کسب عنوان برترین مرکزدر جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیمای کشور را به مدیریت و کارکنان این رسانه تبریک گفت.

*********************************************************
حجه الاسلام صالحی امام جمعه موقت سده با اشاره به مشکل روشنایی برخی از معابر این شهر از مسئولان اداره برق و شهرداری خواست، مشکلات روشنایی معابر بویژه خیابان حضرت، ولی عصر (عج) را رفع کنند.

*********************************************************************
حجه الاسلام ربانی امام جمعه زرقان بر پیگیری مسئولان برای رفع آلودگی هوای این شهر تاکید کرد و افزود: وجود آلاینده‌ها و هوای آلوده زندگی را برای شهروندان دشوار کرده و لازم است هر چه سریعتر این مشکلات رفع شود.

**************************************************************************
حجت الاسلام اسدی امام جمعه داریون با قدردانی از برخورد قوه قضائیه با مخلان اقتصادی کشور، گفت: آغاز محاکمه این اخلال گران گامی بزرگ برای افزایش امید و اعتماد مردم به دستگاه قضائی کشور است.

*****************************************************************************
حجت الاسلام روحانی امام جمعه خفر از افزایش دو برابری قیمت بیشتر کالا‌ها و نابسامانی بازار انتقاد کرد و خواستار افزایش نظارت‌ها و برخورد با گران فروشان و محتکران شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار