تیم قشقایی در مرحله سوم مسابقات جام حذفی در رشت به دیدار داماش گیلان و فجر شهید سپاسی در تهران به دیدار تیم «مقاومت تهران» می‌رود.
کد خبر: ۶۴۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 28 August 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:نمایندگان شیراز در مرحله سوم قرعه‌کشی ‏جام حذفی در فصل 98-97 مهمان حریفان خودشان هستند. تیم قشقایی در این مرحله در رشت به دیدار داماش گیلانیان می‌رود و فجر شهید سپاسی در تهران به دیدار تیم «مقاومت تهران» می‌رود.

گرچه حریفان تیم‌های شیرازی از لیگ‌های دسته‌ پایین‌تر هستند اما هر دو از تیم‌های خوب به شمار می‌روند که می‌توانند برای شیرازی‌ها دردسرساز شوند.

قشقایی در مسابقات لیگ دسته اول این فصل یک برد، یک مساوی و یک باخت داشت و فجر شهید سپاسی با دو تساوی و یک شکست دو امتیازی است. هر دو تیم جمعه 16 شهریور ماه در هفته چهارم لیگ دسته اول به ترتیب به دیدار سیاه جامگان و شاهین شهرداری بوشهر می‌روند.

در این مرحله از جام حذفی 2 تیم ‏آلومینیوم اراک و مس رفسنجان به دلیل انصراف از جام حذفی بعد از قرعه‌‏کشی در فصل گذشته و عدم حضور در مسابقه در این فصل از شرکت در ‏مسابقات محروم هستند.

6 تیم کارون اروند، سیاه جامگان، گل گهرسیرجان، ‏اکسین البرز، شهرداری تبریز و نفت تهران ( با توجه به کنار گذاشتن از جدول ‏لیگ دسته اول) نیز از حضور در جام حذفی پیش از آغاز قرعه‌کشی انصراف ‏دادند.

‏ به دلیل غیبت 8 تیم لیگ دسته اولی در مسابقات ‏جام حذفی 8 تیم به قید قرعه در مرحله سوم جام حذفی استراحت خوردند. این 8 ‏تیم عبارتند از پدیده ملک شاهی ایلام، سیراف کنگان بوشهر، نود ارومیه، ‏شاهین لردگان، ملوان بندر انزلی، استقلال جنوب تهران، شاهین بندرانزلی، ‏سردار بوکان.‏

مسابقات مرحله سوم جام حذفی در روزهای دهم، یازدهم ‏و دوازدهم شهریور 97 برگزار می‌شود. مرحله چهارم جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری در تاریخ 22 و 23 شهریور برگزار می‌شود.‏

بر این اساس 8 مسابقه مرحله سوم جام حذفی به شرح زیر است:‏

شهرداری ماهشهر - فولاد نوین اهواز

بادران تهران – چوکای تالش

مس شهر بابک - مس نوین کرمان

داماش گیلانیان – قشقایی شیراز

مس کرمان – سام هیرمند

مقاومت تهران – فجرسپاسی شیراز

شاهین سازه تهران – کاسپین بابل

خونه به خونه مازندران – شاهین شهرداری بوشهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار