صالح مشتاقی لار صبح امروز در جلسه دیدار مسؤولان شهرستانی با امام‌جمعه که در دفتر وی برگزار شد، هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۴۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 26 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: صالح مشتاقی لار صبح امروز در جلسه دیدار مسؤولان شهرستانی با امام‌جمعه که در دفتر وی برگزار شد، هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی و خدمت دولت‌های اسلامی در راستای برقرار عدالت و به‌منظور سعادت انسان‌ها است، اظهار داشت: در هفته دولت ممکن است که تمام نگاه‌ها به فعالیت‌های عمرانی و گزارش‌های عملکردی باشد اما اگر این خدمات برای اجرای عدالت نباشد، ارزش چندانی ندارد.

فرماندار اقلید با تأکید بر لزوم توجه ویژه به اخلاق‌مداری و اعتقاد، ادامه داد: شهید رجایی مدت‌زمان کوتاهی رئیس‌جمهور بود اما تأثیری که بر کشور و جامعه داشت، همچنان ماندگار و ارزشمند است و این امر باید الگوی همه ما در خدمت به مردم باشد.

مشتاقی لار نگاه متعصبانه را مایه زیان و ضرر کشور خواند و با بیان اینکه با تعصب بی‌مورد، کار خوب را بد جلوه دادن، با نگاه سیاسی مشکلات و تقصیرها را بر عهده عده‌ای گذاشتن و ...، به نفع کسی نیست، بر لزوم برقرار تعادل تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث بحران‌های اخیر، عده‌ای تنها با نگاه سیاسی به دنبال این بودند که اتفاقات را بر عهده دولت یا فلان گروه سیاسی بیندازند گفت: این وقایع نه کار دولت بود و نه مخالفان دولت، بلکه یک جریان سیاسی است که توسط دنیا علیه ایران شکل گرفته و تجهیز می‌شود.

فرماندار اقلید خاطرنشان کرد: وضعیت و مشکلات امروز موجود در ایران پیش از آنکه اقتصادی باشد، ریشه سیاسی دارد مانند مخالفت آن‌ها با برنامه هسته‌ای ایران که بسیاری از کشورها بیشتر از ما در این زمینه فعالیت می‌کنند اما مانعی برای آن‌ها نمی‌شوند.

مشتاقی لار افزود: تنها دلیل دشمنی آن‌ها با ما، ایدئال‌ها، اعتقادها، آرمان‌ها و ارزش‌هایمان است و انواع تحریم‌های ظالمانه و ستم‌ها را علیه ما روا می‌دارند و متأسفانه عده‌ای ساده‌اندیش به آن‌ها کمک می‌کنند.

وی عنوان کرد: ممکن است برخی از مشکلات از ما (کارکنان و بدنه دولت) باشد، اما این‌گونه نیست که تمام مشکلات و مسائل از دولت بوده و یا به‌تنهایی قادر به رفع آن‌ها باشد.

مشتاقی لار هدف دشمن را ضربه زدن به نظام و کل کشور ایران دانست و از تسویه‌حساب‌های شخصی و حزبی و گروهی عده‌ای در این جریانات انتقاد کرد.

فرماندار اقلید به توطئه دشمن در بدبین کردن مردم از نظام و حکومت اسلامی اشاره و بیان کرد: با مکر و حیله، هرروز به یکی از ارکان این نظام حمله‌ورمی شوند و می‌کوشند اسلام را دینی ناموفق جلوه دهند.

مشتاقی لار در بخش پایانی سخنان خود به عملکرد دولت در سطح شهرستان اقلید در حوزه‌های مختلف اشتغال، مخابرات، آموزش‌وپرورش، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و...اشاره کرد و از بهره‌برداری از 74 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 85 میلیارد تومان در سطح این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار