استاندار فارس گفت: کندی در روند تکمیل پروژه ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی شیراز به هیچ عنوان قابل قبول نیست
کد خبر: ۶۴۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 24 August 2018

اسماعیل تبادار استاندار فارس در بازدید از روند ساخت ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی شیراز با تاکید بر ضرورت تکمیل و اتمام این پروژه، گفت: بدون تردید ترمینال پرواز‌های خارجی فرودگاه شهید دستغیب شیراز یکی از پروژه‌های مهم و زیرساختی استان در توسعه حمل و نقل هوایی است.

وی با بیان اینکه توسعه زیر ساخت‌ها در همه زمینه‌ها از جمله حمل و نقل، صنعت، کشاورزی، گردشگری و... را پیگیری می‌کنیم، افزود: تکمیل ترمینال خارجی فرودگاه شیراز به عنوان زیرساختی جامع سبب توسعه گردشگری، رونق اقتصادی و فعالیت‌های سرمایه گذاری خواهد شد.

تبادار با بیان اینکه تا کنون بازدید‌های متعددی از پروژه ترمینال خارجی فرودگاه شیراز داشته و معاونت عمرانی استانداری نیز به صورت هفتگی بر روند اجرای آن نظارت می‌کند، به برخی مشکلات پیش آمده در تکمیل پروژه اشاره کرد و افزود: امیدواریم شرکت فرودگاه ها، پیمانکار، کارفرما و مشاور پروژه مشکلات را بررسی و حل کنند تا شاهد تسریع در عملیات اجرایی آن باشیم.

استاندار فارس با اشاره به تاخیر به وجود آمده در روند تکمیل ترمینال خارجی فرودگاه شیراز، این تاخیر را ناشی از برخی مشکلات دانست و یادآور شد: تلاش‌های زیادی برای حل مشکلات موجود به ویژه ابلاغ بی ال تی صورت گرفت که گمان می‌رفت تغییرات بیشتری در سرعت کار ایجاد کند.

تبادار با بیان اینکه دست اندرکاران پروژه مشکلات ارزی را دلیل بخشی از این تاخیر‌ها می‌دانند، افزود: این مشکلات در دو یا سه ماه گذشته به وجود آمده و نمی‌تواند دلیل همه مشکلات باشد.

وی با تاکید بر اینکه آمادگی کامل برای پیگیری مشکلات مختلف این پروژه را دارد، یادآور شد: برای حل این مشکلات باید توجه به آنچه در گذشته رخ داده را کنار بگذاریم و به دنبال راهکار‌ها برای از بین بردن موانع باشیم.

استاندار فارس همچنین درباره زمانبندی تکمیل پروژه نیز گفت: پیمانکار، کارفرما و مشاور پروژه باید با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری شرایط را بررسی و برنامه زمانبندی شده را ارایه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار