مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس گفت: فیلم‌های "هزارپا، تنگه ابوقریب، دم سرخ‌ها و خاله قورباغه" در سینماهای شیراز در حال اکران است.
کد خبر: ۶۴۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 15 August 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:رسول شهابیان با اشاره به فیلم‌های در حال اکران در سینماهای این شهر اظهار داشت: در حال حاضر فیلم‌های «هزارپا»، «تنگه ابوقریب»، «دم سرخ‌ها» و « خاله قورباغه» در حال اکران است.

وی با اشاره به اکران «تنگه ابوقریب» در سینما پیام بیان کرد: فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" روایتی از دفاع گردان عمار در برابر لشکرکشی رژیم بعث به منطقه فکه و شرهانی است که با کارگردانی بهرام توکلی ساخته شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس تصریح کرد: این فیلم با دریافت 6 سیمرغ بلورین بیشترین سیمرغ را از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است و یکی از بهترین‌های حوزه دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه «‌هزارپا» در سینماهای ایران و سعدی اکران می‌شود، گفت: فیلم طنز اجتماعی "هزارپا" ساخته ابوالحسن داودی روایتگر دزدی است که اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند و رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندرى، امید روحانی، سپند امیر سلیمانی و امیرمهدى ژوله در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس افزود: فیلم «دم سرخ‌ها» کمدی دیگری است که در سینما فلسطین اکران می‌شود، این فیلم با کارگردانی آرش معیریان داستان 2 جوان را روایت می‌کند که مسئولیت‌پذیر نیستند و به هر ترفندی قصد دارند از سربازی فرار کنند.

شهابیان با اشاره به اکران فیلم شاد و کودکانه «خاله قورباغه» در سینما شیراز عنوان کرد: "خاله قورباغه" تازه‌ترین اثر سینمایی افشین هاشمی است که با صداپیشگی شبنم مقدمی، مرضیه برومند، غزل شاکری، نگار اردلان، آناهیتا خسروی، علیرضا علیمردانی، احسان کرمی، علیرضا ناصحی و شهراد بانکی تولید شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار