شهردار منطقه 10 شیراز گفت:شهروندان ساکن در شهرک آرین قبل از خرید ملک از شهرداری استعلام کنند چراکه در مواردی پس از خرید با مشکل خدمات شهرداری به دلیل واقع نشدن در محدوده طرح تفصیلی شهر مواجه شده و تنها سودی را به افراد فرصت‌طلب رسانده‌اند.
کد خبر: ۶۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 20 July 2015

وی افزود: با توجه به این‌که سعی بر این است امسال بزرگراه آرین به بهره‌برداری رسیده و شهرک آرین از کمربندی به بلوار آیت‌الله محلاتی و حسینی الهاشمی متصل شود، این شهرک از بن‌بست خارج خواهد شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تاکنون 57 میلیارد تومان سهم تملک اراضی این پروژه اختصاص‌یافته و املاک مورد مسیر خریداری‌شده و 30 متر از طرفین (60 متر در آینده) به پارک حاشیه‌ای بزرگراه آرین اختصاص می‌یابد.

احداث پارک هشت هکتاری در شهرک آرین دیگر موردی بود که اسماعیلی به آن اشاره و خاطرنشان کرد: چهار هکتار باغ مثمر در کنار پل آرین به‌عنوان پارک تملک و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی بابیان این‌که در حال حاضر جمع‌آوری زباله در انجیره منفصل به شهر شیراز باید به همراه مهرآباد و به‌صورت متصل باشد تا شهرداری شیراز بتواند خدمات کاملی مانند آسفالت و ... را برای این مناطق انجام دهد.

اسماعیلی اضافه کرد: شهروندان ساکن در شهرک آرین قبل از خرید ملک از شهرداری استعلام کنند چراکه در مواردی پس از خرید با مشکل خدمات شهرداری به دلیل واقع نشدن در محدوده طرح تفصیلی شهر مواجه شده و تنها سودی را به افراد فرصت‌طلب رسانده‌اند.

وی یادآور شد: سال گذشته بر اساس مصوبه شورای شهر 15 میلیون تومان به مسجد امام هادی (ع) شهرک آرین و 380 میلیون تومان به سایر مساجد منطقه 10 کمک مالی انجام شد.

برچسب ها: شهرداری شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار