رونق بخشی به مجتمع‌های تولیدی وصنعتی در دستور کار استاندار فارس است.
کد خبر: ۶۳۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 01 August 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما:استاندار فارس گفت:صیانت و رونق بخشیدن به مجتمع‌های تولیدی و صنعتی فعال در اولویت کاری مدیریت ارشد استان قرار دارد که در این زمینه اقدامات و مشوق‌هایی پیش بینی شده است.
اسماعیل تبادار در بازدید از کارگاه تولید عرشه‌های فلزی پل‌های بزرگ محور دارالمیزان افزود: بازدید از مجتمع‌های تولیدی و صنعتی با هدف تلاش برای رفع موانع پیش روی آن‌ها انجام می‌شود.
وی ادامه داد: توجه به اتمام پروژه‌های صنعتی نیمه تمام و رسیدن واحد‌ها و مجتمع‌های تولیدی به ظرفیت اسمی تولید محصولات از مهمترین دغدغه‌های مورد نظر مدیریت ارشد استان است که برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه در کارگروه رفع موانع تولید استان انجام گرفته است.
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با تاکید بر لزوم توجه به مقوله اشتغال از سوی همه دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان نیاز امروز جامعه گفت: حفظ، فعال ماندن و توسعه مجتمع‌های تولیدی می‌تواند علاوه بر اثرگذاری در توسعه اقتصادی استان، زمینه‌های مستقیم و غیرمستقیم اشتغال را فراهم کند .
مجتمع صنعتی میر مطهری از سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه طراحی، محاسبه، ساخت و نصب انواع سازه‌های فلزی سوله، پل و انواع پلتفرم و سازه‌های پیچ و مهره‌ای فعالیت دارد.
عرشه‌های فلزی پل‌های کیلومتر ۱۹ و ۳۶ محور مهر- گله دار- دارالمیزان توسط مجتمع صنعتی میرمطهری در منطقه سیاخ دارنگون شیراز در حال ساخت است.
با پایان ساخت راه ارتباطی مهر-گله دار – دارالمیزان و اتصال آن به بزرگ راه جم – فیروز آباد به طول ۶۵ کیلومتر ، مردم شهرستان‌های مهر و لامرد از این طریق با ضریب امنیت بیشتر می‌توانند رفت و آمد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار