معاون هماهنگی استانداری فارس گفت: گسترش اماکن و فضا‌های ورزشی استان با هدف میزبانی مسابقات و رویداد‌های مختلف ورزشی ملی و بین المللی است.
کد خبر: ۶۳۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 31 July 2018

تاناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: عنایت الله رحیمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در بازدید از طرح‌های ورزشی استانگفت: تمام هزینه‌هایی که در جریان چنین رویداد‌هایی از سوی مردم و شرکت کنندگان صرف خرید، رفت ،آمد ، انجام بازی و تفریحات مختلف می‌شود از ایجاد رونق اقتصادی است.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم در کشور به عنوان کلان شهر پذیرای مسابقات مختلف ورزشی ملی و بین المللی باشیم آن رویداد منافع شهر و شهروندان را به شکل مثبت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، با اشاره به اینکه در دست ساخت بودن طرح‌ های ورزشی در نقاط مختلف استان از جمله مناطق محروم تصریح کرد: امسال در هفته دولت از ۶۰ طرح ورزشی در شهر‌ها و روستا‌های استان بهره برداری می‌شود.

رحیمی ادامه داد: بهره برداری از فضا‌های ورزشی شامل استخر، سالن‌های تخصصی، مجموعه سوارکاری لپویی بخش زرقان شیراز و زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال و مینی فوتبال است، که فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به ورزش ایجاد می‌کند تا فعالیت‌های ورزشی خود را به شکل حرفه‌ای یا عادی دنبال کنند.

وی میزان پیشرفت فیزیکی ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز واقع در بولوار حسینی الهاشمی را بیش از ۵۰ درصد ذکر کرد و افزود: با پیگیری‌هایی انجام شده این طرح در پارسال و ابتدای امسال از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و در حال حاضر سازه‌های سکوی بتونی این طرح ساخته شده، که بخش‌هایی از جمله رخت کن ها، ساختمان‌های جانبی، تاسیسات و محوطه سازی سه هکتاری در حال اجراست و اجرای پوشش سقف هم به زودی آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: امسال حدود ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح اختصاص یافته که ۷ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به فارس در اردیبهشت ۸۷ است و ۱۰ میلیارد تومان آن نیز از محل اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شده، که در مجموع برای ساخت این این ورزشگاه بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار