استاندار فارس: شرکت بایرکس فارس در کنار تامین نیاز‌های داخل کشور، توانایی‌ها و ظرفیت‌های بالایی در حوزه صادرات کیت‌های آزمایشگاهی دارد.
کد خبر: ۶۳۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 29 July 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:اسماعیل تبادار استاندار فارس در شرکت بایرکس فارس حضور یافت و در گفتگو با مدیران و کارکنان این شرکت در جریان توانمندی ها، پتانسیل‌ها و همچنین مسایل و مشکلات پیش روی این شرکت قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید پتانسیل‌های شرکت تولید کننده انواع کیت‌های آزمایشگاهی را چراغ راهی برای پزشکان در تشخیص بیماری‌ها دانست و گفت: نگاه مدیریت ارشد استان فارس حمایت از صنایع و هرگونه اقدام در راستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال است که در این زمینه گام‌های ارزشمندی برداشته شده است.

تبادار همچنین به نقش صادرات در ساخت یک اقتصاد قوی اشاره کرد و افزود: شرکت بایرکس فارس در کنار تامین نیاز‌های داخل کشور، توانایی‌ها و ظرفیت‌های بالایی در حوزه صادرات کیت‌های آزمایشگاهی دارد.

تبادار ادامه داد: شرکت بایرکس فارس به دلیل داشتن تجهیزات کافی و ماشین آلات پیشرفته، توانایی تولید بیش از ۳۰۰ نوع کیت تشخیص طبی را دارد.

وی یادآور شد: در حال حاضر کل سرمایه گذاری شرکت بایرکس به حدود ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته و ظرفیت تولید ۳۰۰ محصول را دارد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها اجازه تولید ۱۰۷ محصول را صادر کرده است.

تبادار بیان کرد: شرکت بایرکس درخواست صدور مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص ۱۹۳ محصول را دارد که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

استاندار فارس تصریح کرد: این شرکت تولید کننده کیت‌های آزمایشگاهی در حال حاضر ۳۰ درصد نیاز بازار کشور را تامین می‌کند و توان تامین حداقل ۸۰ درصد این نیاز را نیز دارد.

وی تاکید کرد: شرکت بایرکس باید به عنوان یک شرکت توانمند در حوزه تولید کیت‌های آزمایشگاهی در استان فارس تقویت شود.

در جریان این بازدید مهندس یدالله رحمانی معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری فارس، دکتر ناصر علی مددی جهرمی مشاور استاندار در امور سرمایه گذاری، فرماندار شیراز و جمعی از مشاوران و مدیران کل استانداری فارس، مهندس تبادار را همراهی می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار