اعضاء ستاد تنطیم بازار مهریز با بازدید میدانی از امکان عرضه این شهر بر قیمت ‎‎ های اقلام ضروری و مورد نیاز مردم نظارت می‏‏‌کنند.
کد خبر: ۶۳۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 28 July 2018

 «سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز در این باره بر ضرورت نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ‎‎ ها به صورت مستمر تأکید کرد و گفت: باید ضمن کنترل مستمر بر بازار، همواره تلاش شود تا کالای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در دسترس آنها باشد.

وی افزود: برای این که بتوان یک یکنواختی را در عرضه کالا و قیمت ‎‎ ها در سطح شهر وجود داشته باشد، این اطمینان به شهروندان داده شود که ستاد تنظیم بازار شهرستان با جدیت از سوء استفاده متخلفان برای عدم عرضه کالا و عدم رعایت قیمت اقدام می‏‏‌کند.

«حبیب الله خلفایی» رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهریز نیز گفت: وظیفه داریم که نظارت بر توزیع کالای اساسی مردم به خصوص مواد غذایی و لوازم خانگی که الآن وضعیتی خوبی ندارد، داشته باشیم.

وی همچنین جمع آوری و توقیف نوشیدنی ‎‎ های غیرمجاز در مراکز عرضه مواد غذایی شهرستان تاکید کرد.

«محمدرضا زارعزاده» رییس اتاق اصناف مهریز نیز اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان مهریز دارای 12 اتحادیه صنفی است که دو بازرس روزانه از فعالان این صنوف بازرسی می‌کنند.

به گفته وی، سامانه 2600 اتاق اصناف مهریز و سامانه 124 شهرستان به صورت 24 ساعته آماده دریافت گزارش‌های مردمی در مورد هرگونه تخلف صنفی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار