سرمربي تيم ملي واليبال ساحلي:
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت: همان‌طور که والیبال سالنی کشورمان ثابت کرد که قابلیت جهانی شدن دارد، والیبال ساحلی نیز می‌تواند حرف‌های زیادی در سطح جهانی داشته باشد به ‌شرط آن که همچون والیبال سالني مورد حمایت قرار گیرد.
کد خبر: ۶۳۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 25 July 2018

اردوی تیم ملی از روز نوزدهم تیرماه با حضور چهار بازیکن شامل رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی در قالب تیم الف و بهمن سالمی و آرش وکیلی در قالب تیم ب به همراه رضا نائینی به ‌عنوان سرمربی و جعفر ناصرزاده مربی این تیم در ابرکوه براي مدت هفت روز برپا شد.

البته هم‌زمان با آغاز تمرینات تیم ملی والیبال ساحلی ایران در ابرکوه، زمین والیبال ساحلی این شهرستان نیز با حضور گسترده ورزش دوستان و مسئولان افتتاح شد.

عزم قهرماني واليبال ساحلي در جاكاراتا

«رضا نائینی» سرمربی این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه يزد، اظهار کرد: با توجه به این که در ابرکوه شرایط مطلوبی برای برپایی اردو فراهم شد، تمرینات تیم ملی در این شهرستان در دو نوبت صبح و عصر به صورت کاملاً فشرده برگزار شد.

وي با بیان این که تیم‌های ملی والیبال ساحلی، خود را برای حضور در تور تک‌ستاره سامسون ترکیه و بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌کنند، افزود: بچه‌ها قطعاً برای به دست آوردن جایگاه قهرمانی جهان تلاش می‌کنند که این مهم در صورت حمایت مسئولان، دور از ذهن نخواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران با تأکید بر اهمیت نتیجه بازی‌های آسیایی جاکارتا، ابراز کرد: همان‌طور که والیبال سالنی کشور ثابت کرد که قابلیت جهانی شدن را دارد، والیبال ساحلی نیز می‌تواند حرف‌های زیادی در سطح جهانی داشته باشد به ‌شرط آن که همچون والیبال سالنی مورد حمایت قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از حضور چشمگیر مردم این شهرستان، عنوان کرد: با وجود این که تیم ملی اردوهای متعددی را در شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است اما اردوی هفت‌ روزه در ابرکوه جزء بهترین‌ها بوده و امکانات ورزشی و رفاهی بسیار خوبی برای بازیکنان فراهم شده بود.

ابركوه، گزينه مناسب میزباني مسابقات آسیایی

«جعفر ناصر زاده» مربی این تیم نیز در گفت‌وگو با ايسنا، هدف از برگزاری اردوی فوق را در ابرکوه ایجاد انگیزه و گرایش به سمت این رشته و افزایش فرهنگ ورزش دانست و تصریح کرد: در ابرکوه یک آکادمی آموزش والیبال راه‌اندازی شده است که امید می‌رود با ادامه روند آموزش‌های حرفه‌ای، این ورزش در شهرستان به صورت کاملاً حرفه‌ای دنبال شود.

ناصر زاده تأکید کرد: با توجه به بازتاب مثبت اردوی تیم ملی در ابرکوه، اگر بتوان با جذب بخش خصوصی و اسپانسرهای مختلف تنها یک زمین والیبال ساحلی دیگر در این شهرستان ایجاد کرد، ابرکوه می‌تواند به‌ عنوان میزبان مسابقات کشوری و حتی آسیایی گزینه مناسبی باشد.

رضايتمندي اعضاي تيم ملي از اردوي ابركوه

«رحمان رئوفی» يكي از بازیکنان تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان نيز در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: زمین والیبال ساحلی ابرکوه استاندارد و از ماسه بسیار مطلوبی برخوردار بود که باید از مسئولان به جهت ايجاد آن تجلیل کرد.

«حامد میرزاعلی» يكي ديگر از بازيكنان نيز عنوان کرد: شرایط اردو، شرایطی کاملاً مطلوب و ایده آل بود و مسئولان شهرستان برای هر چه بهتر برگزار شدن این اردو و تمرینات تلاش کردند.

«بهمن سالمی» هم تصریح کرد: استقبال بی‌نظیر مردم و اهالی ورزش ابرکوه، از برگزاری این اردو شور و هیجان خاصی را رقم زده که موجبات خرسندی کاروان تیم ملی را فراهم کرده است.

«آرش وکیلی» عضو تيم ملي ب ايران نیز استقبال پرشور مردم شهرستان را نشانه علاقه‌مندی آنان به ورزش به‌ویژه والیبال ساحلی دانست و تصریح کرد: فراهم بودن امکانات و زمین مساعد از جمله ارکان اساسی برای برپایی یک اردو است که خوشبختانه این دو مهم در ابرکوه برای ما محیا شده بود و توانستیم تمرینات خوبی در این شهر داشته باشیم. امید است که با کسب بهترین نتایج در مسابقات مختلف قدردان تلاش‌های همه مسئولین و مردم باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار