۲ تن برنج از سارقان درلارستان کشف شد.
کد خبر: ۶۳۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 24 July 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: انهدام باند سارقان محموله‌های برنج در لارستان جانشین انتظامی استان از دستگیری اعضای سه نفره باند سارقان و کشف ۲ تن برنج مسروقه در شهرستان لارستان خبر داد.
سردار علی ذوالقدری گفت: با وقوع چند فقره سرقت برنج از خودرو‌های عبوری در جاده لارستان - جهرم ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان لارستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بررسی‌های مأموران مشخص شد سارقان با استفاده از خودرو سواری در شب و به صورت چراغ خاموش ضمن نزدیک شدن به کامیون‌های عبوری، از آن‌ها بالا رفته و با پاره کردن چادر، اقدام به سرقت کیسه‌های برنج می‌کرده اند.
جانشین انتظامی فارس با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یکی از سارقان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد گفت: در این خصوص یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که سارقان از آن در انجام سرقت استفاده می‌کردند، توقیف شد.
سردار ذوالقدری افزود: با تحقیقات گسترده، و شناسایی انبار و محل دپو برنج‌های سرقتی، مأموران با هماهنگی مقام قضائی، به محل اعزام شدند و دو نفر دیگر از اعضای این باند را که قصد فرار داشتند، دستگیر کردند.
با اشاره به در این خصوص یک دستگاه خودرو زانتیا متعلق به سارقان هم توقیف شد.
وی با اشاره به سارقان اقرار به سه فقره سرقت برنج از کامیون‌های عبوری گفت : در بازرسی از این انبار ۲ تن برنج کشف شد و تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار