اداره کل هواشناسی فارس اعلام کرد: با تشدید فعالیت سامانه بارشی فراگیر از سمت شمال غرب به تدریج نواحی شمالی، غربی و مرکزی استان در 48 ساعت آینده ناپایداری جوی، به صورت افزایش ابر، بارش رگبار، وزش باد شدید در نواحی شمالی و مرکزی استان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲ 19 February 2015
فرمانده پلیس راه های شمال استان گفت: از بامداد امروز به علت بارش باران محورهای شمالی استان از جمله شیراز - سپیدان ، شیراز - یاسوج ، شیراز - مرودشت ، شیراز - اصفهان ، شیراز - بوشهر ، شیراز - فسا و محور شیراز - کازرون ، شیراز - خرامه ، شیراز - آباده و شیراز - نورآباد لغزنده است و تردد به کندی صورت می گیرد.
سرهنگ سیروسی افزود: همچنین به علت بارش برف در محور صفاشهر - آباده ، تردد در گردنه کولی کش بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.
وی از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی این محورها و کاهش میدان دید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
فرمانده پلیس راه های شمال استان فارس به مسافران توصیه کرد از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت ضرورت با سوخت کافی ، شارژ کامل تلفن همراه سفر کرد و با خود وسایل گرم کننده نظیر پتو ، غذای کنسرو شده و تجهیزات لازم مانند زنجیر چرخ را داشته باشند .
سرهنگ سیروسی از رانندگان خواست که به توصیه های پلیس در بین راه توجه کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان فارس گفت: با توجه به استقرار و شدت سامانه بارشی در استان فارس از صبح امروز در استان فارس بارش های خوبی گزارش شده است.
بر اساس این گزارش اردکان با بیش از 40 میلی متر بیشترین میزان بارش داشت.
بارندگی ها هم اکنون در شیراز ، اقلید ، بوانات ، کازرون ، آباده ، سپیدان ، ارسنجان ، مرودشت و خرم بید و پاسارگاد ادامه دارد.
میزان بارندگی در شهر شیراز نیز 5 میلیمتر گزارش شده است.
هم اینک دمای شیراز 10 درجه است که نسبت به دیروز 6 درجه کاهش داشت.
هواشناسی فارس اعلام کرد بارندگی ها تا فردا ادامه دارد و پس از آن کاهش دما ، کاهش ابر ، مه گرفتگی و کاهش میدان دید دور از انتظار نیست.
بارندگی های اخیر ، مردم فارس را که پاییز و زمستان امسال بارش کمی را تجربه کرده اند ، بسیار خوشحال کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار