سرپرست اداره پلیس آگاهی خبر داد
سرپرست اداره پلیس آگاهی گفت: برخورد با اخلالگران بازار ارز در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد و هنوز دستگیری در این زمینه نداشتیم.
کد خبر: ۶۲۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 27 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، از میزان، سرهنگ حمید رضا یار احمدی در حاشیه دستگیری سارقان پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: از زمان وجود اختلال در بازار ارز پلیس آگاهی با همکاری مقام قضایی در بازار ارز حضور دارد و برخورد با متخلفان را در دستور کار قرار داده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون دستگیری در زمینه ارز قاچاق نداشتیم، گفت: آخرین آمار دستگیری‌ها مربوط به دستگیری ۱۵متخلف بازار ارز بود که دو هفته پیش به وقوع پیوست.

یار احمدی گفت: لیست ۳۵ شرکت متخلف را به پلیس آگاهی داده اند. دیروز با یکی از این شرکت‌ها که اقدام به وارد کردن تلفن همراه می‌کرد و ارز ۴۲۰۰تومانی گرفته بود و ارز را به قیمت ۸هزار تومان در بازار به فروش رسانده بود، برخورد پلیسی و قضایی انجام شد.

سرپرست اداره پلیس آگاهی با اشاره به اینکه برخورد با بقیه شرکت‌های متخلف نیز آغاز شده است، گفت: این شرکت‌ها اقدام به ورود کالا با ارز ۴۲۰۰تومانی کرده اند، اما اجناس وارد شده را به بازار تزریق نکردند و منتظر گرانتر‌ شدن بودند که از امروز بر خورد با آن‌ها آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار