دردیداراستاندارایلام با نماینده آیت الله سیستانی مطرح شد
محمدرضامروارید با اشاره به فعالیت های کم نظیر موسسه آل البیت وابسته به مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سیستانی در زمینه های مختلف فرهنگی، دینی و مذهبی افزود: این موسسه کارهای فاخر و ارزنده ای را در راستای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و اهل بیت (ع) انجام داده که شایسته تقدیر است.
کد خبر: ۶۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷ 12 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،محمدرضا مروارید در این دیدار که در شهر مقدس قم انجام شد، گزارشی از وضعیت فرهنگی، دینی، مذهبی و اجتماعی استان ایلام ارایه کرد.

وی گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی الهی است که همه وظیفه داریم در خدمت رسانی به مردم نهایت تلاش و پیگیری لازم را داشته باشیم.

مروارید با اشاره به فعالیت های کم نظیر موسسه آل البیت وابسته به مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سیستانی در زمینه های مختلف فرهنگی، دینی و مذهبی افزود: این موسسه کارهای فاخر و ارزنده ای را در راستای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و اهل بیت (ع) انجام داده که شایسته تقدیر است.

استاندار ایلام با قدردانی از زحمات آیت الله شهرستانی در مدیریت موسسه آل البیت، به کمک های این مرکز به اجرای پروژه های خدماتی در قالب خیرین اشاره و تاکید کرد: این مرکز در کنار فعالیت های دینی در انجام امور خیریه و مشارکت در طرح های عام المنفعه نیز پیشگام است که امیدوارم این دیدار منشا خیر و برکت برای ایلام و سرچشمه کمک هایی از سوی این موسسه برای توسعه این استان باشد.

مروارید با اشاره به قدرت تشیع در منطقه، یادآور شد: قدرت های استکباری پس از رژیم صدام، بدنبال تغییر نظام اسلامی در کشور عراق بودند که با هوشیاری مرجعیت عراق مواجه و این طرح شوم خنثی شد.

وی با بیان اینکه تدبیر آیت الله سیستانی در عراق نقشه های دشمنان را بر هم زده است، اضافه کرد: مردم عراق اکنون با پیروی از مرجعیت و با بصیرت ایشان، در برابر گروه های معاند ایستاده و پیروزی های بزرگی را بدست آورده است.

آیت الله شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران نیز در این دیدار به اهمیت خدمت در استان ایلام در مسیر زوار عتبات عالیات اشاره و از خدمات ارزنده مردم و دولت جمهوری اسلامی در خدمات دهی در ایام اربعین سال گذشته تقدیر کرد.

وی با تمجید از مرحوم آیت الله مروارید (پدر محمدرضا مروارید) ایشان را عالمی بزرگ در اسلام و ایران دانست و از خدمات ارزنده خانواده مروارید در مرکز کشور، خراسان و ایلام تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه ایت اله مروارید همواره مورد احترام و وثوق نظام بوده و از جایگاه والایی برخوردار بودند، افزود: آیت الله مروارید همواره نسبت به بیت آیت الله سیستانی دیدگاه احترام آمیزی داشته و در بعضی از مواقع کمک های مهمی به این بیت داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار