قدیمی‌ترین تیم فوتسال ایران به دلیل تعلل در خرید امتیاز از حضور در لیگ برتر جا ماند تا هم‌چنان به حضور در لیگ دسته یک قناعت کند.
کد خبر: ۶۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 12 July 2015
تیم فوتسال صدرای شیراز که عنوان قدیمی‌ترین تیم فوتسال کشور را با خود یدک می‌کشد به دلیل تعلل در خرید امتیاز از حضور در لیگ برتر جا ماند تا هم‌چنان به حضور در لیگ دسته یک قناعت کند.

این تیم که قرار بود با خرید امتیاز تیم کاشی نیلوی اصفهان و پس از مدتی میثاق تهران پس از 5 سال در لیگ برتر حضور یابد؛ سرانجام موفق به خرید امتیاز این تیم ها نشد و از حضور در لیگ برتر بازماند.

حال که این امتیاز خریداری نشده تیم صدرا با امتیاز تیم شاهد در دسته یک شرکت می‌کند چرا که امتیاز تیم شاهد متعلق به هیئت فوتبال فارس است و صدرا امسال هم می‌تواند با همان عنوان در دسته یک شرکت کند.

مسابقات لیگ دسته یک آبان‌ماه شروع شده و تیم صدرا در حال حاضر بدون مربی است و به گفته کورش امامی‌فر، دبیر هیئت فوتبال استان فارس، از تعدادی از گزینه‌های احتمالی برای مربیگری این تیم نام می‌برد اما می‌گوید تا قطعی شدن این امر بهتر است موضوع مسکوت بماند.

بازیکنان تیم صدرا بعد از ماه رمضان تمرینات خود را شروع می‌کنند و امید است که با تدبیر شایسته مسئولان در انتخاب به موقع و مناسب مربی تیم، این تیم بتواند با بازی درخشان بازیکنانش از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار