معاون اقتصادی استاندار قزوین خبر داد:
معاون اقتصادی استاندار قزوین از برنامه ریزی و پیش بینی لازم برای خرید 300 هزار تن محصولات کشاورزی استان در سال جاری خبرداد
کد خبر: ۶۰۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 12 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، منوچهرحبیبی  درکارگروه هماهنگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان بیان  کرد: کشاورزی از ظرفیت های بسیار مناسب و مهم استان قزوین می باشد که  با توجه به این ظرفیت نیاز است در راستای افزایش تولید محصو لات کشاورزی تلاش بیشتری انجام گیرد تا  رشد صعودی را در این حوزه شاهد باشیم.


معاون اقتصادی استاندار گفت : با توجه به ظرفیت  پیش بینی شده ، در سال جاری میتوانیم خرید تضمینی 300 هزار تن از انواع محصولات کشاورزی از قبیل  گندم، جو و کلزا را داشته باشیم و برای این کار نیازمند برنامه ریزی منسجم و کارامد هستیم. 


حبیبی با اشاره تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان در سال گذشته تصریح کرد : در سال جاری بانک کشاورزی پیش بینی های لازم را در خصوص پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان داشته باشد تا مطالبات بهره برداران به موقع پرداخت شود.


معاون ااقتصادی استاندار افزود:  در برنامه ریزی فوق ضروری است شبکه حمل نقل کالا در نظر گرفته شود تا در این حوزه شاهد کمبودی نباشیم  و سازمان حمل نقل و پایانه ها نیزهمکاری لازم را با سازمان جهاد کشاورزی داشته باشد .


این مسئول گفت :به منظور تامین سلامت مرد م استفاده از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار بگیرد تا  استاندارد سازی سیلو ها و انبار ها به صورت جدی رعایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار