عضو شورای شهر شیراز گفت: داشتن برنامه برای رفع بحران آب در استان فارس و شهر شیراز باید اولویت اول استاندار جدید فارس باشد.
کد خبر: ۶۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 11 July 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:کمال پاک‌فطرت با اشاره به اینکه امروز مباحث مختلف سیاسی اجازه دیده شدن مشکلات بزرگ را نمی‌دهد تأکید کرد: بحران آب در حال افزایش است و کمتر کسی به این مهم توجه دارد.

وی تصریح کرد: متأسفانه سیاست زدگی استان فارس به‌گونه‌ای شده که تنها چند سازمان متولی به موضوع خشک‌سالی و بحران آب در شیراز و فارس توجه می‌کنند درحالی‌که این مهم به یک اتحاد استانی نیازمند است.

عضو شورای شهر شیراز افزود: یکی از اولویت‌های مهم برای استاندار جدید فارس باید داشتن برنامه مناسب برای مقابله با بحران آب باشد.

پاک‌فطرت ادامه داد: چنانچه این روند ادامه داشته باشد در آینده نه‌چندان دور شاهد کوچ شهرنشینی خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از  سخنان خود با اشاره به اینکه وجود آرامش و اتحاد در استان فارس می‌تواند برجذب سرمایه‌گذار کمک کند افزود: آنچه موجب حضور سرمایه‌گذار در شیراز می‌شود آرامش و اتحاد در میان مسئولین است.

وی تصریح کرد: امروز خوشبختانه در شورای شهر شیراز اتحاد و همدلی مناسبی برای توسعه و پیشرفت شهر وجود دارد و این وحدت به‌طور حتم رسیدن به موفقیت‌های بیشتر را ممکن می‌سازد.

عضو شورای شهر شیراز یادآور شد: متأسفانه تغییر استانداران فارس در مدت زمانه‌ای اندک باعث شده برنامه‌ریزی کلان در استان فارس و شهر شیراز وجود نداشته باشد که دولت باید برای این مهم نیز فکر راه چاره باشد.

پاک‌فطرت ادامه داد: شیراز و استان فارس به آرامش برای توسعه و جذب سرمایه‌گذار نیازمند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار