رئیس شورای اسلامی شهر میبدگفت:مدرسه قوی‌ترین جایگاه آموزش افراد برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۶۰۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 07 May 2018

رئیس شورای اسلامی شهر میبد با بیان این موضوع که ما باید با نگاه درمانگری به امر پیشگیری و آسیب‌های اجتماعی بنگریم گفت: مدرسه قوی‌ترین جایگاه یادگیری و آموزش افراد برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است و بهترین و موثرترین سن برای این آموزش‌ها سن دانش آموزی است.

حجت الاسلام علیرضا آقایی افزود: بزرگترین وظیفه معلمان هدایت دانش‌آموزان است و موفق‌ترین معلم کسی است که جدای از امر تدریس و آموزش، روح اندیشیدن، اراده و جسارت را در دانش‌آموزان احیا کند.

 وی گفت:معلمان با عمل، رفتار، کردار و گفتار خود می‎توانند دانش‌آموزان را به سمت فرهنگ دینی سوق دهند.

حجت الاسلام علیرضا آقایی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است گفت: تمام پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امروز با تلاش معلمان صورت گرفته و همه مردم و مسئولان در هر شرایطی باید در راستای تکریم معلمان و فرهنگیان اهتمام ورزند.

رئیس شورای شهر میبد با اشاره به این موضوع که توجه به آموزش و پرورش به عنوان نهاد فرهنگی زمینه ساز توسعه جامعه است ابراز داشت: آموزش و پرورش یکی از نهاد‌های بزرگ و فرهنگ ساز است که در کاهش آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی تاثیرگذار است.

حجت الاسلام آقایی با بیان اینکه دانش آموزان بیش از پیش در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی هستندافزود: لزوم همکاری دستگاه‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند آگاهی بیشتر به والدین است.

وی افزود: باید توجه به آسیب‌های اجتماعی نو ظهور از جمله مواد مخدر‌ و فضای مجازی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیش از پیش تلاش شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار