رئيس كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بالا بودن میزان سود تسهیلات بانکی گفت: مردم نمی‌توانند از تسهیلات بانک‌ها با سود ۱۸ درصد بهره گرفته و به کسب و کار مبادرت ورزند.
کد خبر: ۵۹۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ 28 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدرضا رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور٬ اظهار داشت: سال گذشته کشور در حوزه اقتصادی دچار مشکلاتی بود که باید امسال موارد معیشتی مردم مورد توجه دولت و مجلس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند و همه باید در جهت خدمت به مردم تلاش کنند٬ افزود: درب‌های اتاق مسؤولین باید بر روی مردم به‌ویژه لایه‌های پایین جامعه باز بوده و این احساس میان مردم نباشد که بین آنها و مدیران فاصله است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کشور نیازمند روحیه جهادی است، گفت: در لایه‌هایی نسبت به وجود مدیران جهادی احساس کمبود می‌‌شود که اگر این روحیه نباشد جفا و ظلم به مردم است.

وی افزود: روحیه مدیران باید مانند اوایل انقلاب و زمان جنگ تحمیلی باشد که بدون دغدغه شخصی به مردم خدمت می‌کردند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به لایحه دولت و مصوبه مجلس جهت اشتغال روستاییان و شهرهای خرد بیان داشت: مدیران باید نهایت دقت داشته باشند تا اعتبارات در مسیر درست کارآفرینی هزینه و در دست افراد خاص قرار نگیرد.

رضایی افزود: برخی ادارات نقش کلیدی در زمینه حضور بخش خصوصی در حوزه اشتغال دارند و باید جاذبه برای حضور کارفرمایان ایجاد کنند.

وی با انتقاد از بالا بودن میزان سود تسهیلات بانکی گفت: مردم نمی‌توانند از تسهیلات بانک‌ها با سود ۱۸ درصد بهره گیرند و به کسب و کار مبادرت ورزند.

این نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به نامگزاری امسال به حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: باید در جهت حمایت از تولید داخلی عزم جدی صورت گرفته و تولیدکنندگان نیز تلاش کنند کیفیت کالا را به منظور جلب اعتماد مردم افزایش دهند.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی در سال ۹۶ فعالیت‌های ارزنده‌ای در شهرستان جهرم انجام شده است اظهار کرد: پروژه‌های شهرستان پیشرفت خوبی داشته و می‌تواند در یک افق دور دست و آینده شهرستان نقش داشته باشد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه توسعه فرودگاه جهرم گفت: توسعه فرودگاه زمینه‌ساز توسعه شهرستان است و در آینده شهرستان تأثیر به‌سزایی دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان جهرم در منطقه‌ای است که در حوزه آب با محدودیت منابع روبه‌رو است و مشکلات معیشتی برای مردم در پی دارد٬ افزود:در شهرستان باید توسعه متوازن داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار