مسلم نیادوست مرحله نخست مسابقات دو و میدانی ایران را با کسب عنوان قهرمانی به پایان برد.
کد خبر: ۵۹۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 19 April 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران:دور نخست دومین دوره لیگ طلایی دو و میدانی کشور با حضور برترین‌های این رشته به میزبانی مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر مسلم نیادوست از استان فارس با زمان ۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه در جای نخست قرار گرفت.

نیادوست ورزشکار فارسی پس از کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات گفت: لیگ طلایی دو و میدانی در سطح بالایی برگزار شد و از عملکردی که داشتم و حد نصابی که بدست آوردم رضایت دارم.

وی افزود: مرحله نخست این رقابت‌ها، بواسطه شرایط بارانی تهران و پیست خیس تارتان مجموعه آفتاب انقلاب بر روی کار همه دوندگان تاثیر گذاشت و این مسئله باعث شد تا حد من هم ۲ ثانیه از حد نصاب لازم فدراسیون فاصله داشته باشد.

مسلم نیادوست گفت: با هماهنگی که با فدراسیون دوومیدانی شده، قرار است در چند مسابقه برون مرزی حضور یابم تا با آمادگی کامل به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام و خوش رنگ‌ترین مدال را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

امید امیریان از سیستان و بلوچستان و عطا اسدی از آذربایجان شرقی هم در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پرتاب وزنه هم عبداله جمشیدی از استان فارس با پرتابی به طول ۱۸ متر و ۶۴ سانتیمتر در جای سوم قرار گرفت.

در این ماده علی ثمری از تهران قهرمان شد و مرتضی ناظمی از کرمانشاه بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

دومین دوره لیگ طلایی دو و میدانی کشور در ۳ مرحله برگزار می‌شود و در پایان امتیازات ورزشکاران جمع و به نفرات برتر جوایزی داده خواهد شد.

گفتنی است، مرحله دوم مسابقات طلایی دو و میدانی ایران، ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار