استاندار فارس گفت: استان فارس می تواند در تولید و اشتغال کشور نقش آفرین باشد و در سال جاری نیز ۹۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا است.
کد خبر: ۵۹۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 18 April 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل تبادار ظهر چهارشنبه در کارگروه اشتغال فارس تاکید کرد: اولویت امروز در تولید استان فارس نیز توجه به فرآوری محصولات است که با توجه به ظرفیت های استان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بنا نداریم تسهیلات بدون ایجاد اشتغال پرداخت کنیم و تاکید دارم که باید نظارت شود اما مانعی برای ایجاد اشتغال نخواهیم بود.

استاندار فارس افزود: دستگاه های اجرایی اولویت کار را در کمیته فنی مشخص کنند تا به راه اندازی اشتغال پایدار در روستاها منجرب شود.

تبادار تصریح کرد: امیدوارم ادامه روند سال گذشته در ایجاد اشتغال روستاییان را شاهد باشیم و زمینه های تسهیلات لازم فراهم شود.

وی تاکید کرد: افزایش سقف اعتباری بانکها به ۶ میلیارد به راحتی می تواند بسیاری از مشکلات را از بین ببرد.

وی ادامه داد: امیدوارم بانک های فارس نیز این موضوع را سرعت ببخشند اما این تسریع به معنی عدم دقت نیست.

استاندار فارس تاکید کرد: امسال ۹۷۰۰ میلیارد پروژه بزرگ صنعتی را در دستور کار قرار داده ایم و اعتقاد داریم در کنار صنعت و کشاورزی، گردشگری استان نیز پتانسیل بسیار بزرگی برای ایجاد اشتغال است.

تبادار یادآور شد: امیدوارم پس از سال ها صحبت کردن در خصوص طرح آمایش در سال جاری شاهد موفقیت و اجرایی شدن کامل این طرح باشیم.

وی یادآور شد: استان فارس می تواند نقش موثری در ایجاد اشتغال و تولید کشور داشته باشد اگر زمینه ها و راهکارهای کشوری به درستی و در زمان مناسب ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار