دو دیدار از چهار دیدار آینده صدرنشین لیگ یک با تیم هایی است که شانس صعود به رقابت های لیگ برتر دارند.
کد خبر: ۵۸۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 05 April 2018

به گزارش تابناک : رقابت های لیگ یک به مراحل حساس خود رسیده و نتایج تیم ها در 4 هفته پایانی نقش بسیار موثری در در تعیین دو صعود کننده به لیگ برتر خواهد داشت.


در این میان نفت مسجد سلیمان که با 60 امتیاز همچنان به صدرنشینی خود ادامه می دهد، در 4 دیدار باقی مانده کار دشواری پیش رو دارد.


آنها در اولین دیدار خود باید در کرج به مصاف شاگردان علی لطیفی بروند که برای هر تیمی در ورزشگاه خانگی خود دردسرساز هستند. در دومین دیدار فکری باید تیمش را برای مصاف با شاگردان نکونام آماده کند، که این هفته ها آماده تر از هر زمان دیگری هستند؛ البته این بازی در مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.


سومین دیدار سخت آنها برابر بادران یکی دیگر از مدعیان صعود خواهد بود که البته با توجه به فاصله 8 امتیازی این تیم با صدر جدول باید ببینیم که در فاصله یک بازی مانده تا پایان فصل شاگردان ربیعی در چه شرایطی قرار دارند.


در نهایت دیدار نهایی شاگردان فکری در صورتی که هنوز قهرمانی خود را مسجل باشند برابر مس رفسنجان است که این دیدار را می توان آسان ترین بازی پیش رو برای آنها دانست.


با توضیحاتی که داده شد، باید منتظر بمانیم و ببینیم فکری همچنان می تواند تیمش را صدرنشین نگه دارد یا تیم های دیگر می توانند گوی سبقت را با توجه به بازی های سخت پیش روی این تیم بربایند.

 

 

 

منبع : ورزش سه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار