سرپرست تیم گلساپوش یزد گفت: با اشاره به آمادگی کامل باشگاه گلساپوش یزد برای میزبانی از بزرگان فوتبال ساحلی دنیا، گفت: این تیم به مقامی غیر از قهرمانی فکر نمی‌کند.
کد خبر: ۵۸۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 04 April 2018

سید حسن میر حسینی، با اشاره به برگزاری رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی اروپا_آسیا در یزد، گفت: تمرینات تیم مقاومت گلساپوش یزد از سه ماه پیش آغازشده و تیم از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است، تیم مقاومت گلساپوش یزد در تدارک دیدار دوستانه با تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی که در حال حاضر مهمان شهر دارالعباده یزد هستند بوده و این اقدام تأثیر شایانی در آمادگی تیم خواهد داشت.

وی افزود: البته مشکلات موجود بر سر راه میزبانی یزد در این مسابقات در سال گذشته وجود داشت که به یاری خداوند و این مشکلات برطرف شده و تنها بحث زیباسازی محل برگزاری مسابقات مطرح است که با صحبت‌های انجام‌شده با شهرداری یزد، این موارد نیز به‌زودی حل خواهند شد.

سرپرست تیم گلساپوش یزد با اشاره به آمادگی کامل تیم مقاومت گلساپوش یزد در مسابقات پیش رو، از هدف این تیم را قهرمانی دانست و اذعان کرد: با توجه به جایگاه فوتبال ساحلی ایران، میزبانی استان یزد در این مسابقات و البته قدرت و آمادگی تیم مقاومت گلساپوش یزد، این تیم به مقامی غیر از قهرمانی فکر نمی‌کند. 

میر حسینی بیان کرد: البته این دوره از مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی اوراسیا با توجه به رشد قابل‌توجه تیم های حاضر از سطح بالایی برخوردار بوده و رقابت‌ها بسیار نزدیک خواهند بود. تیم‎‎های لکوموتیو مسکو، لوانته اسپانیا و کاتینای ایتالیا از تیم‌های مطرح جهانی هستند که بدون شک رقابت گلساپوش با این تیم‌ها نقش مهمی در ارتقای کیفی جایگاه فوتبال ساحلی ایران و استان یزد دارد.

وی با اشاره به تشکیل کامل تیم مقاومت گلساپوش یزد از بازیکنان بومی یزد بیان کرد: بحمدالله موردی در خصوص مصدومیت بازیکنان نداشته و موارد جزئی تا برگزاری مسابقات برطرف خواهد شد.

سرپرست تیم گلساپوش یزد در ادامه حمایت از بازیکنان یزدی در این مسابقات از سوی مردم و مسئولان را بسیار مهم دانست و گفت: این مسابقات بعد از مسابقات جهانی برزیل، مهم‌ترین رقابت در نوع خود در جهان به شمار می‌آید، چه خوب است که مسئولان با تبلیغات مناسب فضای استان و شهر یزد را با این مسابقات هماهنگ کرده و مردم نیز در این عرصه تیم مقاومت گلساپوش یزد را حمایت کنند.

میرحسینی درپایان گفت: تیم مقاومت گلساپوش یزد سال جدید را با مسابقات قهرمانی فوتسال اوراسیا آغاز کرده است، در سل جدید در نظر داریم تا با اقدامات برنامه‌ریزی‌شده و مناسب گامی بلند برداشته و تیمی قدرتمندتر از گذشته در لیگ برتر و عرصه‌های بین‌المللی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار