رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مهدی شادنوش گفت:کل ‌مراجعان به ایستگاه‌های سلامت در شهرهای سمنان، دامغان و گرمسار ۷۶۷ مورد گزارش‌شده است.
کد خبر: ۵۸۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 29 March 2018
به گزارش تابناک سمنان،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان صبح پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح عملکرد ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ۲۳ اسفندماه ۹۶ لغایت هفتم فروردین ‌ماه ۹۷‌ بابیان اینکه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در این بازه زمانی تعداد یک هزار و ۶۳۳ ماموریت انجام داده است، ابراز داشت: از این تعداد ۵۱۶ مورد ماموریت حوادث ترافیکی. یک هزار و ۱۱۷ مورد ماموریت حوادث غیر ترافیکی را شامل می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه ۲۲ هزار و ۶۳۸ نفر تاکنون به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کردند، ابراز داشت: از این تعداد ۱۹ هزار و ۴۷۸ نفر به صورت سرپایی و ۳۱۶ نفر در مراکز درمانی از خدمات دانشگاه بهره‌مند شدند.
وی بابیان اینکه از ۱۵ اسفندماه لغایت پنجم فروردین تعداد چهار هزار و ۴۸۷ مورد بازرسی از اماکن عمومی صورت گرفته است، تصریح کرد: از این تعداد بازرسی سه هزار و ۷۶۳ مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی و آب ‌آشامیدنی انجام و در ۲۹ مورد با موارد تخلف برخورد شده است.
شادنوش افزود: روند ارائه خدمات در حوزه‌های بهداشت، درمان، مراکز بیمارستان‌ها، کلینک ها، غذا، دارو در نیمه دوم تعطیلات نوروزی با تمام توان ادامه خواهد داشت‌ و از عموم مردم تقاضا داریم هرگونه مورد تخلف را به دانشگاه علوم پزشکی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار