امام جمعه موقت مرودشت گفت: عزت وسربلندی امروز میهن اسلامی را مرهون جان فشانی شهدا دانست و افزود: خانواده‌های شهدا احساس عزت وسربلندی را برای کشور ما رقم زده و شایسته تکریم هستند.
کد خبر: ۵۷۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 03 March 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مرودشت، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت ام‌البنین(ع)، مراقبت از نماز و کمک به دیگران را از ویژگی‌های شیعیان قلمداد کرد.

امام جمعه موقت مرودشت با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار وزیر اوقاف سوریه اظهار کرد: امروزه خط مقدم جنگ در کشور ما مرزهای سوریه، عراق، افغانستان و... است.

کلانتری تصریح کرد: اگر کمک‌های کشور ایران به سوریه و کشورهای اسلامی و شیعه منطقه نبود قطع به یقین دشمن امروز جنگ را به داخل کشور ما آورده بود و امنیت و آسایش امروز کشور را که مرهون تلاش شبانه روزی سرداران ما در نهاد سپاه مقدس و نیروهای نظامی و انتظامی است دچار اختلال و بحران می‌شد.

خطیب جمعه موقت مرودشت عزت وسربلندی امروز میهن اسلامی را مرهون جان فشانی شهدا دانست و افزود: خانواده‌های شهدا احساس عزت وسربلندی را برای کشور ما رقم زده و شایسته تکریم هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه بدتر از آمریکا و اسرائیل کشور عربستان و آل سعود است که در اقدامی ناجوانمردانه دست به کشتار کودکان و مردم بی‌گناه مردم کشور یمن می‌زند.

کلانتری بیان کرد:کسانی که ایران اسلامی را در دنیا تروریسم معرفی می‌خوانند خود باعث و بانی انواع و اقسام جنایت‌ها و کشتار ‌های مردمان بی‌گناه در دنیا هستند.

امام جمعه موقت مرودشت 14 اسفند ماه، فرا رسیدن روز احسان و نیکوکاری را تبریک گفت و افزود: سنت حسنه کمک به هم‌نوع و مستمندان ریشه در آیات قرآنی داشته و همواره در میان اهل بیت(ع) نیز مرسوم بوده است.

وی از افراد ثروتمند و اغنیا خواست با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن سال جدید قرار داریم کمک و دستگیری از مستمندان و فقرا را فراموش نکنند.

خطیب جمعه موقت مرودشت همچنین 15 اسفند ماه فرا رسیدن روز درختکاری را گرامی‌داشت و حفظ وحراست از منابع طبیعی خدادادی در سطح جامعه را نیاز ضروری در جهت استفاده همگانی و انتقال آن به نسل آینده دانست و افزود: درختکاری و مراقبت از درختان، محیط زیست، مراتع و جنگل‌ها همواره باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار