دبیر جشنواره تجسمی فجر استان فارس، برگزیده شدن دو اثر از غلامحسین صابر نقاش و عکاس شیرازی برای شرکت در نمایشگاه بین المللی هنرهای تجسمی فجر را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۵۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 29 January 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: مرضیه احمدی فخر از نهایی شدن فهرست دوران جشنواره هنرهای تجسمی فجر فارس گفت و بیان داشت: گلشن قربانی نژاد، مهرداد پرتو آذر، فرهاد نادری، امین دانشور، امین بلاغی، نایب شیرازی و سعید غلامی داوران بخش استانی جشنواره تجسمی هستند.
وی با بیان اینکه جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به میزبانی موسسه فرهنگی هنری صبا از سوم بهمن ماه در تهران آغاز شده و تا چهارم اسفند ماه ادامه دارد، افزود: این جشنواره در حوزه استانی در دو بخش برگزار می شود، بخش اول معرفی یک هنرمند پیشکوست برای شرکت در جشنواره بین المللی و بخش دوم برگزاری نمایشگاه آثار هفت هنرمند استانی در شیراز است.
دبیر جشنواره هنرهای تجسمی فجر فارس با اعلام اینکه آثاری که نشان دهنده فرهنگ و هنر اصیل استان فارس باشد، در اولویت گزینش است، عنوان داشت: در فراخوان هیچ محدودیتی برای حضور هنرمندان قائل نشده ایم و هر یک از هنرمندان می تواند نمونه اثر خود را به صورت عکس همراه با رزومه کاری به کانال اختصاصی این انجمن یا دفتر آن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تحویل دهد.
دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با همکاری مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، مجامع هنری و نگارخانه ها، با هدف معرفی ایده های اصیل و آفرینش های تعاملی و خلاقانه هنری، از 3 بهمن ماه آغاز به کار کرده است و مراسم اختتامیه آن 4 اسفند 13 96 در تهران برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار