رئیس مجمع نمایندگان استان فارس:چطور اجازه می‌دهیم جایگاه رئیس جمهور را تضعیف کنند، برخی در تریبون‌های رسمی مرتب از دولت انتقاد می‌کنند چرا نکات مثبت را نمی‌گویند.
کد خبر: ۵۵۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 28 January 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حسین رضازاده  در جلسه شورای اداری استان فارس که به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور 4 وزیر کابینه دولت در استانداری فارس آغاز شد، اظهار داشت: امروز دریاچه بختگان به عنوان یکی از دریاچه‌هایی بزرگ کشور، تالاب ارژن و دریاچه پریشان به عنوان بزرگترین دریاچه آب شیرین خاورمیانه خشکیده و قابل احیا است که درخواست توجه به آن را داریم.

وی یکی از طرح‌های مهم استان فارس را سد نرگسی کازرون عنوان کرد و افزود: یکی از طرح‌های مهم کشور است که می‌تواند دریاچه پریشان را احیا کند و با توجه به اینکه 10 سال گذشته که 60 درصد پیشرفت دارد.

رضازاده افزود: برای سال آینده 5 میلیارد تومان اختصاص دادند در حالی که با وضعیت موجود و اعتبار 50 میلیارد تومانی مورد نیاز و کار لاک‌پشتی نمی‌توان سد را افتتاح کرد.

وی با بیان اینکه فارس در صنعت و راه ضعیف است بیان کرد: از ابتدای امسال 700 کشته ناشی از تصادف در استان فارس داشته‌ایم که باید به این مهم توجه شود. راه آهن شیراز باید به اهواز می‌رفت که مسیر عوض شده و به بوشهر رفته که این موضوع باید بازنگری شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس خواستار اتحاد و همدلی بین مسئولان شد و گفت: چطور اجازه می‌دهیم جایگاه رئیس جمهور را تضعیف کنند، برخی در تریبون‌های رسمی مرتب از دولت انتقاد می‌کنند چرا نکات مثبت را نمی‌گویند.

وی با طرح این سئوال که یعنی دولت هیچ اقدامی انجام نداده است؟ گفت: برخی از این انتقادها یعنی هم نوایی با دشمن و باید مراقب باشیم.

رضازاده خواستار تقویت مدیریت کلان کشور شد و بیان کرد: نباید گناه را گردن تحریم بیندازیم؛ خودمان گناهکار هستیم که نتوانستیم برنامه‌ها را به خوبی پیش ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار