امام جمعه نی‌ریز کفت: باید دستاوردهای انقلاب را فهمیده و مشکلات را بزرگ نکنیم تا مردم از حکومت ناامید نشوند.
کد خبر: ۵۵۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 27 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله‌سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه نی‌ریز، اظهارداشت: از زمانی که انسان می‌میرد و تا وقتی که از طراط می‌گذرد تا به بهشت یا جهنم برسد نیاز به توشه دارد.

امام جمعه نی‌ریز ادامه داد: با این حال بهتر است همه ما برای خودمان ذخیره و پس‌اندازی برای آخرت داشته باشیم.

وی افزود: دو طایفه هستند که در دنیا سیر نمی‌شوند، یکی کسانی که اهل دنیا و حریص بوده و دیگری کسانی که اهل علم و یادگیری هستند.

فقیه عنوان کرد: قرآن جاده‌ایست وسیع برای اهل سلوک، برای کسانی که می‌خواهند سالک‌لله باشند و در مسیر دین حرکت کنند و به مقصد نهایی برسند.

وی گفت: قرآن دارویی‌ایست که درد را ریشه کن می‌کند و نسخه‌ای کامل است که اگر همه ما به آن عمل کنیم دیگر هیچ مشکلی در جامعه نخواهد بود.

خطیب جمعه نی‌ریز با بیان اینه نوری که ظلمت و تاریکی ندارد قرآن است چراکه کلام خداوند متعال و روشنایی زندگی است، گفت: اگر قرآن در همه خانه‌ها حاکم باشد، عزت و افتخار است و باعث رستگاری انسان می‌شود.

امام جمعه نی‌ریز افزود: ۱۲بهمن ماه سالروز بازگشت امام راحل به وطن است، نعمت بزرگی که خداوند به ملت شریف ایران عطا کرده است.

وی ادامه داد: ما باید دستاوردهای انقلاب را بفهمیم و مشکلات را بزرگ نکنیم تا مردم از حکومت ناامید نشوند.

فقیه همچنین با اشاره به اطلاعیه اعلام شده از سوی دادگستری، گفت: از یک بهمن تا یک اسفند، مردم مهلت دارند اسلحه ‌های غیر مجاز را تحویل دهند و هیچ جریمه و مجازاتی نخواهند داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار