کد خبر: ۵۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 01 July 2015

یادداشت مدیر مسئول

ثبت است برجریده عالم دوام ما!

12 سال پیش وقتی اولین شماره اردبیل فردا را با تیتر «یاعلی گفتیم و عشق آغاز شد» منتشر کردیم به آینده و افق های پیش رو بسیار امیدوار بودیم و الان که به پشت سرمان نگاه می کنیم پی می بریم که این امید چقدر برای ما قدرت حرکت داد و چه سختی ها و فشارها را تحمل کردیم تا اردبیل فردا دوران کودکی خود را پشت سر بگذارد و به بلوغ برسد .

ما در همان روز های اول انتشار تاکید کردیم که مستقل هستیم و مستقل خواهیم ماند و در این 12 سال با مطالبی که خدمت مخاطبان محترم نشریه ارائه دادیم سعی مان بر این بود که به فرد یا گروهی وابسته نباشیم .البته ادعا هم نداریم که کارمان بی عیب و نقص بوه است ولی سعی مان بر این بوده و هست که نشریه ای در شان و جایگاه مردم منطقه منتشر کنیم .

اردبیل فردا در مدت انتشارش توانست تا حدودی به اهداف زیر دست یابد:

1- ایجاد ارتباط موثر با شهروندان و مسئولین مختلف

2- تلاش برای مطرح کردن مسائل و مشکلات شهری،اجتماعی و...

3- حمایت از فرهنگ ، ادبیات و هنر مردم منطقه و کمک با ارتقا سطح آنها

4- تلاش برای بر طرف کردن معضلات و مشکلات سطح جامعه

همکاران ما در این مدت در تلاش بودند که تا حد ممکن کیفیت و نظم را سر لوحه کارهای خود قرار دهند و بعنوان یک نشریه محلی موفق از حاشیه سازی و پرداختن به مسائل غیر ضرور خود داری کنند

ما در طول 12سال ، فرازها و فرودهاي زيادي را طي کرديم اما هيچوقت از مشي اعتدال و حرکت در چارچوب قانون و مواضع اصولي اردبیل فردا عدول نکرديم و علي رغم فشارهاي زياد مالي و معنوی، همه همت ما براي تداوم هر چه با صلا بت

انتشار اردبیل فردا بوده است. در کنار رعايت حريم هاي قانوني و مواضع اصولي روزنامه نگاری، هيچگاه اجازه نداديم نشریه اردبیل فردا به سمت نشريات زرد و مطالب لمپني سوق پيدا کند و اين مايه مباهات و حاصل زحمات همه همکاران نشریه می باشد.

ما معتقدیم مطبوعات چراغی برای هدایت جامعه از انحرافات اجتماعی هستند.مطبوعات باید رابط خوب و صادقی بین مردم و دولتمردان باشند و مشکلات را به دولت مردان منعکس و خدمات را نیز به مردم منعکس کنند.

تحریریه اردبیل فردا بر این باور است مطبوعات باید سه رکن اصلی «اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف، نگاه نقادانه منطقی و طرح تکثر آرا » را در انتشار تمامی مطالب و اخبار رعایت کند.

در کشورهای توسعه یافته ثابت شده است مطبوعات تک صدایی اهداف جامعه را محقق نمی‌کند ،مطبوعات باید متنوع باشند تا حقوق تمام اندیشه‌ها در جامعه رعایت شود.

در پایان، وظیفه خود می دانم از زحمات همکاران تحریریه نشریه و دوستان و علاقمندان اردبیل فردا تقدیر و تشکر نمایم بوِیژه از کلیه عزیزانی که در طی این 12 سال به هر عنوان با نشریه اردبیل فردا همکاری کردند و یا از آن حتی با یک جمله حمایت کردند سپاسگزارم .

فرهاد خائف

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
با سلام ، کاش مدیر مسئول محترم قبل از طرح این ادعا که دوامش بر جریده عالم ثبت است سری به صفحه های 5 و 7 شماره پانصدم نشریه خود می زد و می دید که چگونه مطالب آقایان اصغری و بابانژاد به صورت تکراری در صفحه های مذکور چاپ شده اند جالب است عده ای که هنوز صفحه آرایی یک دوهفته نامه محلی را بلد نیستند در این خیال که دوامشان در جریده عالم ثبت است به سر می برند!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار