با شعار اعتیاد نزدیک است، احتیاط کنیم
تابناک : معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از تشکیل زنجیره انسانی با شعار اعتیاد نزدیک است، احتیاط کنیم در اراک خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 30 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی آرش اشتری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی اظهار داشت: به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و به‌منظور آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه با پیامدها و آسیب‌های اعتیاد زنجیره انسانی با شعار «اعتیاد نزدیک است، احتیاط کنیم»، امروز در میدان شهدای اراک تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: به تندرستی بیندیشیم نه به اعتیاد از دیگر شعارهای این زنجیره انسانی است که با حضور جوانان عضو جمعیت هلال احمر تشکیل خواهد شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی اجرای طرح چهره به چهره امداد و کمک‌های اولیه، برپایی ایستگاه نقاشی و گریم کودکان، برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها، توزیع بروشور با موضوع آشنایی با هپاتیت و ایدز، برپایی ایستگاه تست فشار خون و... از دیگر برنامه‌هایی است که به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر توسط این معاونت اجرا خواهد شد.

اشتری تاکید کرد: امروز مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به یک عزم ملی نیاز دارد و هم مردم و هم مسئولان باید خود را در این زمینه مسئول بدانند.

وی گفت: گسترش اعتیاد در بین جوانان از برنامه‌ها و اهداف شوم دشمنان است و چنانچه به جوانان و خانواده‌ها آگاه رسانی و اطلاع‌رسانی نشود، دشمن به راحتی خواهد توانست به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار