نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس در مقایسه با سایر استان‌ها در سرانه ورزش عقب‌ماندگی بسیاری دارد.
کد خبر: ۵۵۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 21 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدمهدی برومندی  در آیین کلنگ‌زنی یک پروژه ورزشی روستایی مرودشت وضعیت بودجه‌ای کشور را نامناسب خواند و اظهار داشت: شهرستان مرودشت از حیث سرانه ورزشی یکی از فقیرترین شهرستان‌های استان بوده و استان فارس نیز در مقایسه با سایر استان‌ها عقب‌ماندگی شدیدی دارد.

وی در مورد اختصاص 27 درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به امر ورزش گفت: این ردیف بودجه‌ای با تصویب مجلس و تعامل دولت و مجلس عملی شد و با این ردیف بودجه‌ای می‌توان ورزش را متحول کرد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی از تکمیل ورزشگاه بانوان مرودشت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: یک سالن ورزشی بزرگ در مرکز شهرستان و دو سالن ورزشی در روستاهای حصار و مجدآباد در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از ساخت 15 زمین چمن مصنوعی در روستاهای مرودشت خبر داد و اظهار داشت: یکی از ضعف‌های جدی مرودشت عدم وجود خوابگاه ورزشی است و امید است که هرچه زودتر خوابگاه ورزشی مرودشت به بهره‌برداری برسد.

برومندی در مورد روستای گرم‌آباد بیان داشت: قهرمانان زیادی از روستای گرم‌آباد در عرصه‌های مختلف ورزشی پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوردند و ساخت مجموعه‌های ورزشی در این روستا یک امر ضروری و جدی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار