سید عبدی افتخاری:هیئت اسکی استان فارس لازم است کوشش خود را برای میزبانی از وقایع با اهمیت و بزرگ به کار بندد، چراکه پیست اسکی بین المللی پولادکف ظرفیتی زیاد خوب برای میزبانی‌ چنین رویدادهایی است.
کد خبر: ۵۴۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 08 January 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سید عبدی افتخاری در جلسه‌ی مجمع عادی سالیانه هیئت اسکی استان فارس اضافه کرد: یکی از مواردی که لازم است در راس برنامه‌های اسکی فارس قرار گیرد، راه اندازی مرکز استعدادیابی است.

ریاست فدراسیون اسکی با اظهار اینکه همه لازم است برای توسعه و پیشرفت ورزش اسکی در استان فارس دست به دست هم دهند، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون و هیئت اسکی لازم است در کنار هم به رشد این ورزش مساعدت کنند.

افتخاری با قدردانی از مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اظهار کرد: هیئت اسکی استان فارس لازم است کوشش خود را برای میزبانی از وقایع با اهمیت و بزرگ به کار بندد، چراکه پیست اسکی بین المللی پولادکف ظرفیتی زیاد خوب برای میزبانی‌ چنین رویدادهایی است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز با اشاره به پتانسیل بالای استان فارس در رشته اسکی اظهار کرد: فدراسیون اسکی جواب اعتماد به فارس را خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه به قهرمانان و افتخار آفرینان اسکی فارس اشاره و اضافه کرد: حمل مشعل المپیک زمستانی از طریق فروغ عباسی بانوی ورزشکار فارسی و علاوه بر این افتخار آفرینی‌های وی بهمراه علی‌رضا احمدپور در رقابت‌های برون مرزی نشان دهنده جایگاه این ورزش در فارس هست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار