فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت:مردم شیراز امروز با شرکت در اجتماع حماسه سازان اقتدار و امنیت، وحدت ملی بیعت با ولایت، ضمن محکوم کردن ناآرامی های اخیر، بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان در مقابل فتنه های دشمنان تاکید کردند.
کد خبر: ۵۴۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 04 January 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی پنجشنبه در حاشیه تجمع مردم شیرازدرپاسخ به ناآرامی های اخیر در این شهر،  افزود:قطعا وقتی مردم هم این وفاق و همدلی را مشاهده کنند و ببینند که مسئولان به دنبال حل مسائل و مشکلات آنها هستند، در مقابل همه فتنه گران خواهند ایستاد.
وی ادامه داد: از آنجا که ما همواره در مبانی با آمریکا و دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب مشکل داریم و چون بر اساس آموزه های دینی نباید از آنچه قلدران و مستکبران مطرح می کنند تمکین کنیم، بنابراین در هر زمان باید برای مقابله با توطئه های دشمنان آمادگی داشته باشیم.
او اظهار کرد: در چهار دهه ای که انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته فراز و نشیب ها و حوادث بسیاری پیش روی انقلاب بوده و این بیانگر این است که انقلاب ما آسیب پذیر نیست و ما مسیر حرکت خود را بر اساس راه و خطی که امام راحل (ره) تعریف کردند و امروز هم رهبر معظم انقلاب راهبری می کنند ادامه خواهیم داد.
وی با اشاره به نقش آفرینی استکبار جهانی و مزدوران آنها در شکل گیری ناآرامی های اخیر در کشورمان افزود: این بار نیز با هوشیاری مجموعه های اطلاعاتی و امنیتی و حضور آگاهانه و همراه با بصیرت ملت بزرگ ایران، این دسیسه نیز ناکام ماند.
غیاثی اضافه کرد: مردم ولایتمدار سومین حرم اهل بیت (ع) نیز همانند مردم دیگر نقاط کشور با حضور گسترده در این اجتماع ضمن اعلام برائت از فتنه گران، پاسخ قاطعی به دشمنان و بدخواهان انقلاب دادند.
مردم شیراز امروز با شرکت در اجتماع حماسه سازان اقتدار و امنیت، وحدت ملی بیعت با ولایت، ضمن محکوم کردن ناآرامی های اخیر، بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان در مقابل فتنه های دشمنان تاکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار