حضور گسترده مردم ولایت‌مدار شیراز در این تجمع باشکوه دارای پیام اعلام برائت از فتنه‌گران، اعتراض به اغتشاش‌گران و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است که نااُمیدی دشمنان انقلاب اسلامی را در پِی دارد.
کد خبر: ۵۴۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 04 January 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: راهپیمایی پرشور مردم مومن، انقلابی و ولایت‌مدار سومین حرم اهل بیت در حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و در محکومیت فتنه‌انگیزی دشمنان جمهوری اسلامی از میدان نمازی به سمت چهارراه ملاصدرا برگزار شد.

شیراز 1

همه آمده بودند، از زن و مرد، پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو، مردم اقشار مختلف و مسئولان استان فارس یک صدا فریاد مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سر دادند.

 

مردم بصیر و ولایی شیراز با حضور وحدت‌آفرین خود در این راهپیمایی یک بار دیگر ثابت کردند که به بیگانگان اجازه دخالت در امور کشور را نداده و با شعار « با مشت محکم می‌زنه این ملت، تو دهن ترامپ شیطان صفت» نشان دادند که فرصتی برای سوء استفاده‌گری آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان نمی‌دهند.

مردم شیراز در صفوف مستحکم و با مشت‌های گره کرده خود فریاد حمایت از ولایت‌فقیه را سر داده و با شعار « ای رهبر با ایمان ما همه گوش به فرمان»، « ما پیرو رهبریم فرمان از او می‌بریم» با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

جمعی از شرکت‌کنندگان در این مراسم با بیان اینکه حضور مردم امروز نیز مانند همیشه پر شور بود اما به معنای نفی مشکلات اقتصادی جامعه نیست، خواستار حل مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند.

 

یکی از شرکت‌کنندگان در این مراسم  اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه هستند و امروز نیز آمده‌اند که بگویند انقلاب و ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارند اما مسئولان نیز باید مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

به گفته وی «گرانی هست، بیکاری هست، مشکلات اقتصادی به مردم به ویژه قشر ضعیف فشار وارد کرده اما مسئولان قدر این مردم را که همیشه پای انقلاب ایستادند، نمی‌دانند».

 

در این میان اما حضور جوانان و نوجوانان و بازار سلفی گرفتنشان نیز داغ بود، زهرا و نجمه که هر دو دبیرستانی هستند دلایل شرکت در مراسم را چنین توضیح می‌دهند، « درست است که سن و سال ما به انقلاب و جنگ نمی‌رسد اما امنیتی که امروز کشور ما دارد در هیچ یک از کشورهای همسایه نیست. ما آمده‌ایم که با حمایت خود از انقلاب از امنیت کشور دفاع کنیم».

در پایان مراسم قطعنامه‌‌ای قرائت شد که در بخشی از آن چنین آمده است: « حوادث تلخ و اغتشاشات روزهای اخیر با طراحی و موج‌سواری و حمایت ذلت‌بار دشمنان انقلاب با بهانه تنگناهای اقتصادی توسط عده‌ای قلیل صورت پذیرفت که به نام ملت ایران قصد رقم خوردن داشت اما ملت ایران با هوشیاری و هوشمندی مرزبندی خود را با اذناب دشمن مشخص کردند».

سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در حاشیه حضور مردم اظهار داشت: حضور گسترده مردم ولایت‌مدار شیراز در این تجمع باشکوه دارای پیام اعلام برائت از فتنه‌گران، اعتراض به اغتشاش‌گران و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است که نااُمیدی دشمنان انقلاب اسلامی را در پِی دارد.

وی گفت: نقش آفرینی عوامل استکبار جهانی در ناآرامی‌های اخیر کاملا مشهود بوده و دلیل آن هم عصبانیت آمریکا و هم پیمانانش از شکست‌های پی در پی در منطقه است که آنان را به سمت طراحی توطئه و اغتشاش با هدف انتقام گرفتن از ملت ایران سوق داده است.

 

فرمانده سپاه فجر با اشاره به حضور نسل نوجوان و جوان کشور در تجمعات و راهپیمایی بزرگ اعلام برائت از فتنه‌گران و اغتشاشگران، افزود: نسل جوان که مدیران و آینده‌سازان کشور هستند با حضور در این تجمعات بار دیگر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را اعلام کرده و بر استمرار حرکت انقلابی ملت ایران تاکید می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر فراتر از مرزهای کشور ایران به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و ایادی آن پس از شکست سنگینی نظیر پایان سیطره نظامی گروه تکفیری داعش در سوریه عراق به فکر ایجاد ناآرامی در داخل کشور ایران است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار