اگر تا به حال راهی پیست های بین المللی کشور نشده اید، توصیه می کنیم از سرمای زمستان امسال استفاده کرده و لذت سُرخوردن بر دامنه های برفی را تجربه کنید.
کد خبر: ۵۴۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 03 January 2018
تابناک فارس به نقل از روزیاتو:یکی از پیست های اسکی ایران پیست پولادکف معروف به سپیدان در کوه سپیدان استان فارس است که در ۱۵ کیلومتری مسیر سپیدان به آبشار مارگون و قبل از روستای کمهر واقع شده است و حدود ۸۰ کیلومتر با شهر شیراز فاصله دارد. این پیست در سال ۱۳۸۱ بهره برداری عمومی شده است. هوای خنک ، وجود چشمه سارها و چمنزارهای طبیعی، امکان استفاده از این مکان را از اواسط بهار تا تابستان برای علاقه مندان فراهم می کند .
 
این پیست حتی برای انجام ورزش های تابستانی چون ، اسکی روی چمن، دوچرخه سواری و غیره مناسب و در هنگام زمستان و بارش سنگین برف که حدود نیمه های پاییز تا اوایل بهار ، بهترین زمان برای انجام ورزش های زمستانی به حساب می آید. قابل استفاده بودن در کلیه فصول، از خصوصیات منحصر به فرد این مجموعه به شمار می اید. امکاناتی چون، تله کابین، تله اسکی، موتورهای برفی، ماشین های کوهستانی، چرخ های هوشمند، قایق های پدالو، آموزشگاه اسکی ، پیست دوچرخه سواری، اسب سواری، هتل، رستوران و کافی شاپ است . در نزدیک همین پیست، پیست کوچک تری نیز دیده می شود که به "پیست اسکی تربیت بدنی اردکان فارس” شناخته می شود و ۴ فصل سال در آن فعالیت های ورزشی انجام می شود.
با بهترین پیست های اسکی ایران آشنا شوید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار