کد خبر: ۵۴۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 30 December 2017

به گزارش «تابناک یزد»، از کمیته امداد استان یزد به‌عنوان دستگاه برتر در امر فریضه اقامه نماز خصوصاً توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در سال 95 تقدیر ویژه به عمل آمد.

در مراسمی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد از کمیته امداد برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 95 تقدیر ویژه شد.

مهدی نشاسته گر، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد گفت: از کمیته امداد استان یزد به‌عنوان دستگاه برتر در امر فریضه اقامه نماز خصوصاً توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در سال 95 تقدیر ویژه به عمل آمد.

 در بخشی از تقدیرنامه اهدایی از سوی استاندار یزد و رئیس ستاد اجلاس استانی نماز به مدیرکل کمیته امداد استان آمده است: با حمد خدای سبحان و با صلوات بر پیامبر ختمی‌مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص)، نظر به اینکه برابر گزارش هیئت ارزیابی ستاد اقامه استان، جنابعالی در سال 1395 در برگزاری فریضه مقدس اقامه نماز خصوصاً در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در دستگاه تحت مسئولیت خود صمیمانه همکاری کرده و موفق به کسب عنوان تقدیر ویژه شده‌اید، از زحمات شما قدردانی و سپاس گذاری می‌کنم.

امید است با الطاف بی‌کران حضرت حق در همه مراحل عمر و در هر زمان و مکان این توفیق همراهتان باشد تا بیش‌ازپیش در تمهید، ترویج و اقامه اولین واجب بعد از بعثت یعنی فریضه نماز موفق و سربلند باشید و پیوسته مشمول دعای حضرت ابراهیم (ع) "رب اجعلنی مقیمی الصلوه و من ذریتی ربنا و تقبل دعاء" قرار گیرید.

محمود زمانی قمی

استانداریزد و رئیس ستاد اجلاس استانی نماز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار