معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری شیراز: هم اینک چندین پروژه پارکینگ طبقاتی در نقاط مختلف شهر با 65 هزار و 500 متر مربع فضای پارکینگ و 61 هزار و 500 متر مربع فضای تجاری، اداری و ورزشی با برآورد اولیه یک هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار اجرا، در قالب بسته های سرمایه گذاری آماده ارائه به سرمایه گذاران است.
کد خبر: ۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ 16 February 2015
به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری شیراز، رضا خیراندیش افزود: از جمله این پروژه ها می توان به پارکینگ های طبقاتی غدیر، حافظ و شهید کاراندیش اشاره کرد که آماده جذب سرمایه گذار است.

وی ادامه داد: هم اینک چندین پروژه پارکینگ طبقاتی در نقاط مختلف شهر با 65 هزار و 500 متر مربع فضای پارکینگ و 61 هزار و 500 متر مربع فضای تجاری، اداری و ورزشی با برآورد اولیه یک هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار اجرا، در قالب بسته های سرمایه گذاری آماده ارائه به سرمایه گذاران است.

خیراندیش گفت: پروژه های پارکینگ طبقاتی از جمله پروژه های مهم برای شهرداری است که با توجه به نوع فضاسازی و کاربری های تعریف شده در آنها، برای سرمایه گذاران نیز می تواند جذابیت داشته باشد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری شیراز بیان کرد: این معاونت برای تحقق اهداف و وظایف شهرداری در زمینه تامین بخشی از نیازهای شهر به پارکینگ، اقدام به تهیه بسته های سرمایه گذاری کرده است که علاقه مندان به سرمایه گذاری می توانند تا تاریخ 12 اسفند 93 برای تهیه اسناد فراخوان به حوزه معاونت اقتصادی شهرداری شیراز مراجعه کنند.

یکی ازمشکلات ومعضلات شیراز،تجمع مراکز پزشکی و اداری در مرکز این کلانشهر و پیش بینی نشدن پارکینگ های مناسب برای خودروهاست.

کمبود پارکینگ مناسب، مردم را وادار به پارک خودرو در خیابان ها و کوچه های مرکز شهر شیراز می کند که نتیجه آن چسبیدن جریمه های رانندگی بر پیشانی ماشین هاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار