در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم مس کرمان و فجر سپاسی شیراز به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۵۲۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 26 November 2017
تابناک فارس به نقل از دی اسپورت: در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت 14:15 دو تیم مس کرمان و فجرسپاسی شیراز در استادیوم شهید باهنر کرمان به مصاف هم می روند.
 
حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دوتیم پیش از این دیدار:
 
* نگاهی به دیدارهای هفته گذشته دو تیم:
 
تیم فوتبال مس کرمان در هفته چهاردهم رقابت ها در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم مدعی بادران تهران رفت که در پایان با یک گل مغلوب شد و فرصت کسب سه امتیاز و صعود در جدول رده بندی را از دست داد، تیم فجر سپاسی نیز در خانه پذیرای تیم شهرداری تبریز بود که موفق شد حریف خود را با حساب سه بر یک شکست دهد.
 
* بررسی تقابل دو تیم در این دیدار:
 
تیم مس که در اوایل فصل و دیدارهای ابتدایی نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود چند هفته ای است دچار افت شده و شاید این افت بیشتر به مسائل روحی و روانی ارتباط داشته باشد تا مسائل فنی، به هر شکل احمد نخعی و تیمش برای استمرار بخشیدن به موفقیت های خود نیازمند تمرکز هستند، تمرکزی که تحت تاثیر مسائل و فشارهای روحی - روانی به سادگی از دست نرود. آنها این هفته باید به مصاف تیمی بروند که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است و توانسته تا رده هشتم جدول خود را بالا بکشد و رفته رفته نامش را در لیست مدعیان ثبت کند، تیم فجر نیز پس از نتایج ضعیفی که در بازی های آغازین لیگ بدست آورد در هفته های اخیر چهره ای کاملا متفاوت از خود به نمایش گذاشته است و توانسته با روند رو به رشدی که در پیش گرفته است در رده هشتم جدول جای بگیرد و یکی از مدعیان صعود لقب بگیرد، انها که همسایه مسی ها در جدول رده بندی هستند و تنها با تفاضل گل پشت سر این تیم قرار دارند حریف آسانی برای کرمانی ها به حساب نمی آیند و قطعا برای کسب امتیاز به مصاف لاله های نارنجی کرمان می روند.
 
* مروری بر آمار و ارقام به جای مانده از عملکرد دو تیم:
 
نارنجی پوشان کرمانی از چهارده دیدار گذشته شش پیروزی، سه تساوی و پنج شکست را بدست آورده اند و با 21 امتیاز در رده هفتم جدول حضور دارند، طلایی پوشان شیرازی نیز شش پیروزی، سه تساوی و پنج شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با همین تعداد امتیاز و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم مس کرمان در مکان هشتم جدول جای دارند.
 
کرمانی ها تا بدین جای کار در مصاف با حریفان هجده گل به ثمر رسانده اند و در مقابل سیزده گل نیز دریافت کرده اند ، آنها اگر چه سومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارند اما در کارهای دفاعی عملکرد چندان جالبی نداشته اند. شیرازی ها نیز در تقابل با رقبا سیزده بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده اند در حالی که دوازده بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند.
 
* کسب سه امتیاز و تاثیر آن بر جایگاه دو تیم در جدول رده بندی:
 
تیم میزبان در صورت پیروزی در این دیدار و همچنین عدم نتیجه گیری تیم های اکسین البرز و خونه به خونه بابل می تواند تا رده پنجم جدول صعود داشته باشد. تیم مهمان نیز در صورت برتری در این بازی و ناکامی تیم های فوق در کسب نتایج لازم می تواند تا رده پنجم جدول خود را بالا بکشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار