آئین افتتاح کتابخانه و نمازخانه های بوستان کوثر و انقلاب با حضور آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) و شهردار شیراز و جمعی از خیرین استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 25 June 2015
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:پاک فطرت شهردار شیراز با بیان این مطلب که با ساخت هر کتابخانه با کاهش پرونده های قضایی رو به رو هستیم عنوان داشت: اگر خواهان کاهش میزان جرم هستیم بایستی کار های فرهنگی انجام دهیم و در تمام بوستان های سطح شهر کتابخانه هایی دایر کنیم.

وی افزود: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز با هدف مشارکت های مردم در امور خیر،ارتقای فرهنگی، تبدیل شهر گرایی به شهروندی،رعایت حقوق دیگران و حقوق شهروندی از دو سال قبل آغاز به کار کرده است.

شهردار شیراز ایجاد کتابخانه،نمازخانه،سقاخانه و مرکز کار ویژه ی زنان بی سرپرست و بد سرپرست از فعالیت های خیرین برشمرد و گفت: شهرداری این امکان را دارد که در هر نقطه شهر به خیرین برای فعالیت های خیر خواهانه ی خود زمین اهدا کند.

دستغیب مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز گفت:پروژه های ساخت نمازخانه ها و کتابخانه ی بوستان کوثر و انقلاب با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال توسط دو تن از خیرین استان احداث شده است.

کتابخانه ی بوستان کوثر اولین کتابخانه ی عمومی در شمال شرق شهر شیراز است که دیروز عصر افتتاح شد.

در پایان این مراسم از دو تن از خیرین شهر ساز و فرهنگساز جناب اقایان سید رضا شهابی و حاج کرامت اله نظری تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار