فرمانده سپاه فجر فارس گفت: امنیت پایدار نعمت بزرگی است که بخش قابل‌توجهی از آن حاصل تلاش خالصانه بسیجیان و حضور فعال رده‌های بسیج در سراسر فارس از مرکز تا دورترین نقاط استان است.
کد خبر: ۵۲۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 22 November 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:روابط عمومی سپاه فجر، سردار سید هاشم غیاثی با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: این هفته یادآور حماسه‌آفرینی بسیجیان در برهه‌ها و آزمون‌های تاریخ انقلاب اسلامی است و فرصتی مناسب برای معرفی خدمات بسیج به مردم انقلابی ایران است.

وی با اشاره به اینکه بسیج دارای ظرفیت بالقوه و بزرگ مردمی برای پیشبُرد امور کشور است، گفت: بسیج با گذشت 38 سال از عمر تشکیل آن همچنان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و رفع نیاز کشور در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به‌صورت فعال حضور دارد.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: ترویج و بهره‌گیری از روحیه جهادی که برآمده از تفکر بسیجی است همواره راه‌حل مؤثر پیش برندگی نیروهای انقلابی در مسیر دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی پیشرو هستند، گفت: سپاه فجر با ارائه وام‌های اقتصاد مقاومتی به عموم بسیجیان در سراسر استان گام بزرگی در راستای رونق در تولید و ایجاد اشتغال پایدار در فارس برداشته است.

 غیاثی افزود: امنیت پایدار نعمت بزرگی است که امروز مردم در استان فارس در سایۀ آن در آرامش و آسایش به امور جاری زندگی می‌پردازند که بخش قابل‌توجهی از آن حاصل تلاش خالصانه بسیجیان و حضور فعال رده‌های بسیج در سراسر فارس از مرکز تا دورترین نقاط استان است.

وی با اشاره به برگزاری مجمع عالی بسیج استان فارس در شیراز، گفت: مجامع عالی بسیج حلقه وصل نخبگان بسیج با مدیران کشور و بهترین بستر برای طرح ایده‌های جهادی و انقلابی برای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی سازمان‌ها به مردم، ایده پردازی برای بهبود معضلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه و حل بهتر مشکلات کشور است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه مجمع عالی بسیج در راستای تحقق مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مبنی بر تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز تشکیل شده است، گفت: بسیج یک نهاد مردمی است و تشکیل مجامع عالی در اقشار مختلف بسیج مؤثرترین راهکار برای اداره این نهاد توسط خود مردم است تا ایده‌های انقلابی و جهادی نخبگان بسیجی به عرصه عمل درآیند.

وی خاطرنشان کرد: نهاد بسیج بهترین بستر برای تربیت نسل انقلابی و با نشاط است که این خود پایۀ اصلی دستیابی به یک جامعه سالم و به‌دوراز آسیب‌های اخلاقی است.

 غیاثی با اشاره به استقبال ملت‌های مسلمان از تفکر بسیجی و الگوی انقلاب اسلامی، گفت: پایان سیطره شجره خبیثه داعش در منطقه غرب آسیا حاصل تلاش‌ها و ایثارگری مردم منطقه، ارتش‌های سوریه و عراق، مدافعان حرم و نیروهای مقاومت اسلامی براساس تفکر بسیجی و جهادی است.

وی با بیان اینکه شرح خدمات خالصانۀ بسیج به مردم انقلابی ایران فراتر از تألیف چند کتاب و تهیه مستندهای مختلف است، گفت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای خدمت‌رسانی به محرومان استان فارس بیمارستان تخصصی بسیج در منطقه پاسارگاد برپا می‌شود.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه این بیمارستان از ابتدای آذرماه و به مدت پنج روز برپا می‌شود، گفت: این بیمارستان با حضور پزشکان متخصص بسیجی در حوزه‌های قلب، داخلی گوارش، اطفال، زنان، ارتوپدی، مامائی، چشم‌پزشکی، دندانپزشکی و دارویی به‌صورت رایگان به مردم خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه خواهد کرد.

 غیاثی خاطرنشان کرد: این بیمارستان بر اساس پیش‌بینی‌ها در حوزه خدمات پزشکی و بهداشتی بیش از هشت هزار نفر از مردم محروم منطقه را تحت پوشش قرار خواهد داد و نزدیک به سه میلیارد ریال دارو به‌صورت رایگان به بیماران ارائه خواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار