فرمانده نیروی انتظامی استان فارس، حضور ۳۰۰ هزار اتباع خارجه را در استان را یک تهدید دانست و گفت: ما در فرهنگمان گردن کشی نداریم ولی دیگران بر ما تحمیل کرده اند و بسیاری از جرایم خشن مانند تجاوز به نوامیس ما توسط همین افراد بی هویت در استان رخ می دهد.
کد خبر: ۵۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 24 June 2015
تابناک فارس:سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس شامگاه گذشته (2تیر) در جشن اتاق اصناف فارس که در تالار احسان شیراز برگزار شد،‌ با بیان اینکه بدون شک اصناف و بازاریان در دوران های مختلف از اول انقلاب، زمان جنگ و تا کنون حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند، گفت: شاهد این موضوع شهدا، جانبازان و ایثارگران متعدد این صنف بزرگ کشور است که شایستگی خود را در عرصه های مختلف دوران بعد از انقلاب نشان داده اند.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد اشتغال در سطوح مختلف یک جرم در کشور کاهش پیدا می کند، ادامه داد: ما بایستی به منافع ملی کشور را رعایت کنیم و منافع شخصی را بر منافع ملی ارجهیت ندهیم که با این کار اثرات مثبت آن را در تمام جامعه قابل رویت است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس، حضور 300 هزار اتباع خارجه را در استان را یک تهدید دانست و افزود: ما در فرهنگمان گردن کشی نداریم ولی دیگران بر ما تحمیل کرده اند و بسیاری از جرایم خشن مانند تجاوز به نوامیس ما توسط همین افراد بی هویت در استان رخ می دهد.

سردار گودرزی، با بیان اینکه شما در اصناف با کمک به نیروی انتظامی می توانید جلوی این اتفاق زشت را بگیرم، اظهار داشت: ما باید در امنیت جامعه در همه سطوح نقش داشته باشیم و بدون حضور مردم نیروی انتظامی نمی تواند به تنهایی در جامعه ایجاد امنیت کند.

وی ایجاد امنیت را یک مقوله مهم در ورود گردشگران خارجی عنوان کرد و گفت: با ایجاد امینت مناسب در سال گذشته حدود 282 درصد ورود گردشگران خارجی به استان فارس بیشتر شده است و با همین رویکرد امیدواریم شاهد حضور و افزایش این عزیزان باشیم.

شبستان

برچسب ها: اتباع بیگانه ، حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار